کلیدواژه استراتژی بازاریابی / (74 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تاثیر استراتژی سطح شرکت و استراتژی بازاریابی بر عملکرد بانکها با نقش میانجی محتوای استراتژی
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ نویسنده مسئول : شکوه حسینی، رقیه ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 245 تا 275 )
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی استراتژی سطح بانک محتوای استراتژی و عملکرد بانک
-
2.
همسویی استراتژی های فناوری اطلاعات، کسب و کار و بازاریابی و اثر آن بر عملکرد صادراتی و تجاری در شرایط بحرانی
نویسنده : اشجعی، مریم ؛ غفوریان شاگردی، امیر ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، امید ؛
مجله : زیست بوم نوآوری » پاییز 1401، دوره دوم - شماره 3 (17 صفحه - از 26 تا 42 )
کلیدواژه ها: عملکرد استراتژی کسبوکار استراتژی بازاریابی استراتژی فناوری اطلاعات Performance business strategy شرایط بحرانی Marketing Strategy IT Strategy critical conditions
-
3.
استراتژیهای موثر بازاریابی در شرایط رکود اقتصادی
نویسنده : عزیزی، الهام ؛
مجله : پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری » تابستان 1401 - شماره 13 (9 صفحه - از 1 تا 9 )
کلیدواژه ها: رکود اقتصادی بازاریابی رکود استراتژی بازاریابی رفتار مصرف کننده بحران اقتصادی
-
4.
طراحی مدل استراتژی بازاریابی صادرات زعفران با رویکرد سبز
نویسنده : نبی زاده، طاهره ؛ مهمان نوازان، سهیلا ؛ نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجله : پژوهش های مدیریت در ایران » تابستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 170 تا 193 )
کلیدواژه ها: صادرات زعفران استراتژی بازاریابی مدلسازی تفسیری ساختاری رویکرد سبز
-
5.
تاثیر استراتژی بازاریابی دیجیتال در پیاه سازی تعهد مشتری به بانک مسکن استان همدان
نویسنده مسئول : حجتی، ابوالقاسم ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » تابستان 1401 - شماره 85 (12 صفحه - از 395 تا 406 )
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی تعهد مشتری بازاریابی دیجیتال
-
6.
بررسی تاثیر عوامل داخلی، خارجی و اقتصادی موثر بر استراتژی بازاریابی در کسب و کار لجستیک (مطالعه موردی: خدمات شرکت تیپاکس)
نویسنده : قیاسی، مهرداد ؛ عسگری، غلامرضا ؛
مجله : مدیریت و حسابداری در هزاره سوم » تابستان 1401 - شماره 18 (10 صفحه - از 45 تا 54 )
کلیدواژه ها: استراتژی خدمات استراتژی بازاریابی کسب و کار لجستیک
-
7.
بررسی تاثیر عوامل محیطی بر خرید ناگهانی
نویسنده : حساسی، نادر ؛ نوروزی، محمد ؛ نویسنده مسئول : نوروزی، موسی ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » بهار 1401 - شماره 84 (16 صفحه - از 983 تا 998 )
کلیدواژه ها: بازاریابی استراتژی بازاریابی رفتار مصرف کننده خرید ناگهانی
-
8.
استراتژی بازاریابی الکترونیکی
نویسنده : شکیب، بهناز ؛ سلطانیان، عادل ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت » زمستان 1400 - شماره 30 (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی بازاریابی الکترونیکی تجارت الکترونیک.
-
9.
بررسی تاثیر عملکرد بازاریابی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد مالی در کلینیک های پزشکی خصوصی اصفهان
نویسنده : دهدار، آرش ؛
مجله : پژوهش در حسابداری و علوم اقتصادی » زمستان 1400، سال پنجم - شماره 5 (جلد دوم) (8 صفحه - از 43 تا 50 )
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی عملکرد مالی عملکرد بازاریابی
-
10.
بررسی تاثیر به کارگیری دانش مشتری و استراتژیهای بازاریابی خدمات بر عملکرد بازاریابی در کلینیکهای پزشکی خصوصی اصفهان
نویسنده : دهدار، آرش ؛
مجله : مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه » آذر 1400 - شماره 33 (10 صفحه - از 35 تا 44 )
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی دانش مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (11 مقاله)
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- B (1 مقاله)