مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی 5 |
نشریه رویش روان شناسی 1 |
نشریه مطالعات آموزش و یادگیری 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 6 |
روانشناسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 6 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : ابراهیمی، سارگل ؛ جعفری بندرآبادی، فاطمه ؛ محمدی فیض آبادی، عاطفه ؛ مجاور، شیرین ؛ نویسنده مسئول : قاسم زاده، سوگند ؛
مجله:رویش روان شناسی»اردیبهشت 1402 - شماره 83 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 183 تا 196 )
کلیدواژه ها:معلمانآموزش مجازیتجارب زیستهکرونا
-
2.
نویسنده : ارجمندنیا، علی اکبر ؛ مجاور، شیرین ؛ رستمی، صدیقه ؛ درستی، محمود ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»بهمن و اسفند 1401 - شماره 172 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 70 تا 86 )
کلیدواژه ها:کارکردهای اجراییمشکلات رفتاریبازداریتوجهحافظه کاریآموزش والدگریکودکان با کم توانی ذهنی
-
3.
نویسنده مسئول : مجاور، شیرین ؛ نویسنده : افروز، غلامعلی ؛ محمدی فیض آبادی، عاطفه ؛ بابازاده، زهرا ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»مرداد و شهریور 1401 - شماره 169 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 47 تا 60 )
کلیدواژه ها:دانش آموزان کم توان ذهنیآموزش مدیریت والدیناختلال های رفتار مخرب
-
4.
نویسنده مسئول : مجاور، شیرین ؛ نویسنده : ساختمانی، فاطمه ؛ محمدی، عاطفه ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»خرداد و تیر 1401 - شماره 168 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 9 تا 20 )
کلیدواژه ها:نقاشی درمانیاختلال اضطراباختلال نافرمانی / مقابله ایکودکان با کم توانی ذهنی
-
5.
نویسنده : مصطفایی پایدار، نعیمه ؛ قاسم زاده، سوگند ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ مجاور، شیرین ؛ محمدی فیض آبادی، عاطفه ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»بهمن و اسفند 1400 - شماره 166 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 9 تا 27 )
کلیدواژه ها:قصه درمانیدانش آموزان نابیناتاب آوریتنظیم شناختی هیجانی
-
6.
نویسنده : مصطفایی پایدار، نعیمه ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ مجاور، شیرین ؛ محمدی فیض آبادی، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : قاسم زاده، سوگند ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»بهمن و اسفند 1400 - شماره 166 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 9 تا 27 )
کلیدواژه ها:قصه درمانیدانش آموزان نابیناتاب آوریتنظیم شناختی هیجانی
-
7.
نویسنده : مجاور، شیرین ؛ جباری، سوسن ؛
مجله:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1395 - شماره 70 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 142 تا 161 )
کلیدواژه ها:انتخابناتواني يادگيريخودآگاهيآموزش حل مسئلهخودتعييني