مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه علوم مدیریت ایران 1 |
نشریه مطالعات مدیریت دولتی ایران 1 |
نشریه مدیریت زنجیره تامین 1 |
نشریه مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی 1 |
نشریه توسعه و سرمایه 1 |
نشریه مدیریت فردا 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 4 |
علوم اجتماعی 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
علمی-پژوهشی 2 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده : رضاییان فردویی، صدیقه ؛ کشتکار هرانکی، مهران ؛ جهانگیری، شهلا ؛ آتش کار نصرآباد، محمد ؛ نویسنده مسئول : حورعلی، منصوره ؛
مجله:مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی»تابستان 1402 - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 139 تا 160 )
کلیدواژه ها:سرمایه فکریسازمانهای فناوریمحورسنجش سرمایه فکری
-
2.
نویسنده مسئول : رضائیان فردویی، صدیقه ؛ نویسنده : حورعلی، منصوره ؛ باقری، مهسا ؛
مجله:مدیریت زنجیره تامین»زمستان 1401 - شماره 77 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 93 تا 103 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیعملکرد شرکترویکرد مبتنی بر منابعچابکی زنجیره تامینانعطافپذیری تولیدانعطافپذیری استراتژی
-
3.
نویسنده : رضاییان فردویی، صدیقه ؛ عطری نژاد، الهه ؛ فربد، ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : حورعلی، منصوره ؛
مجله:مطالعات مدیریت دولتی ایران»زمستان 1400 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم (39 صفحه - از 167 تا 205 )
کلیدواژه ها:پاسخگوییدولت الکترونیکشهرداریشفافیتمناطق 22 گانه تهران
-
4.
نویسنده : رضائیان فردویی، صدیقه ؛ فربد، ابراهیم ؛ عباسپور، شادی ؛ امانی، شهاب ؛ امیری، مسعود ؛ نویسنده مسئول : حورعلی، منصوره ؛
مجله:توسعه و سرمایه»پاییز و زمستان 1400 - شماره 13 (19 صفحه - از 49 تا 67 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکدیجی کالاکووید 19مدل سازی کسب و کارکروناشرکت دیجی کالامدلبرازش
-
5.
نویسنده : ثقفی، فاطمه ؛ علی احمدی، علیرضا ؛ قاضی نوری، سید سپهر ؛ حورعلی، منصوره ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1393 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 125 تا 144 )
کلیدواژه ها:دولت الکترونیکسناریونویسیپس نگریاطلاعاتآینده
-
6.
نویسنده : حورعلی، منصوره ؛ منتظری، عباس ؛ فتحیان، محمد ؛ حور علی، مریم ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار 1390 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 105 تا 128 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکیشرکتهای کوچک و متوسطمدل پذیرش تجارت الکترونیک