مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه English for Academic Purposes 1 |
نشریه Journal of Foreign Language Teaching and Translation Studies 1 |
نشریه Iranian Journal of Applied Linguistics 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 2 |
میان رشته ای 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : Fakharzadeh، Mehrnoosh ؛ نویسنده : Mokhtari، Mahshad ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2022, Volume 11 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 74 تا 89 )
کلیدواژه ها:usePerceptioneffectivenessPlagiarism Detection ToolsUniversity EFL Learners
-
2.
نویسنده : Fakharzadeh، Mehrnoosh ؛ Youhanaee، Manijeh ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2015, Volume 18 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 65 تا 94 )
کلیدواژه ها:Transfer of KnowledgeProceduralizationInput practiceOutput Practice: declarative knowledgeEllisIsfahanSecond Language AcquisitionIran
-
3.
Proceduralization and Skill-specificity of English Modals as a Result of Input Form-focused Practice
نویسنده : Fakharzadeh، Mehrnoosh ؛
مجله:Journal of Foreign Language Teaching and Translation Studies»January 2014, Volume 3 - Number 1 (23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها:acquisitionSpecificitySkillProceduralizationInput practiceACT theory