مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 2 |
نشریه مطالعات مدیریت، بهبود و تحول 1 |
نشریه گردشگری و توسعه 1 |
نشریه گردشگری شهری 1 |
نشریه برنامه ریزی و توسعه گردشگری 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 3 |
مدیریت 2 |
میان رشته ای 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
-
1.
نویسنده : قربان زاده، داود ؛ بیکی، پریسا ؛ نویسنده مسئول : راه حق، آتنا ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 127 تا 141 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریکووید-19تصویر ذهنی هتلواکنشهای رفتاری مهمانانمدیریت بهداشت
-
2.
نویسنده مسئول : قربان زاده، داود ؛ نویسنده : وهاب زاده، شادان ؛ کاظمی، الهه ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»تابستان 1400 - شماره 100 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 163 تا 191 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریتمایل به ترک خدمتعدم امنیت شغلیکووید-19تعلقخاطر شغلیدرهم بافتگی شغلی
-
3.
نویسنده : قربان زاده، داود ؛ آقامحمدی، جواد ؛
مجله:گردشگری شهری»بهار 1400، دوره هشتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 15 تا 31 )
کلیدواژه ها:شهرستان آملادراک از ریسکنیت رفتاریکووید-19مدل باور سلامتیگردشگری بدون تماس
-
4.
نویسنده مسئول : قربان زاده، داود ؛ نویسنده : سعیدنیا، حمید رضا ؛ راه حق، آتنا ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1399 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 245 تا 262 )
کلیدواژه ها:رضایتتمایلات رفتاریتصویر ذهنی از مقصدگردشگری تاریککیفیت تجربه
-
5.
نویسنده مسئول : قربان زاده، داود ؛ نویسنده : عابدی، احسان ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1399- شماره 51 (ویژه نامه همهگیری کووید 19) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 145 تا 177 )
کلیدواژه ها:گردشگریدلبستگی ایمنکووید-19ایمننیات تجربی آتیسفرمقاصد
-
6.
نویسنده مسئول : قربان زاده، داود ؛ نویسنده : عابدی، احسان ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1399 (ویژه نامه) - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 145 تا 178 )
کلیدواژه ها:گردشگریدلبستگی ایمنکووید-19هم خلقی تجربینیات تجربی آتیایمنسفرمقصد
-
7.
نویسنده : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ قربان زاده، داود ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 173 تا 202 )
کلیدواژه ها:نگرشاعتمادتلگرامتبلیغات شفاهی مثبتسودمندی درک شده