کلیدواژه تلگرام / (87 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
درک کاربرد رسانههای اجتماعی تلگرام و اینستاگرام توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی با مدل انتظار استفاده و رضامندی
نویسنده مسئول : گلینی مقدم، گلنسا ؛ نویسنده : خلیل پور، طاهره ؛ علیپور حافظی، مهدی ؛
مجله : علوم و فنون مدیریت اطلاعات » بهار 1401 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 119 تا 142 )
کلیدواژه ها: تلگرام مدل انتظار استفاده و رضامندی کاربرد رسانههای اجتماعی اینستاگرام
-
2.
سیاستها و شیوههای جذب ارتباطگیران در شبکههای اجتماعی مجازی؛ مورد مطالعه کانالهای فارسی پرمخاطب در تلگرام
نویسنده مسئول : قاسمی نژاد، عبدالرحیم ؛ نویسنده : نصراللهی، محمدصادق ؛
مجله : مطالعات فرهنگ - ارتباطات » بهار 1401 - شماره 89 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (28 صفحه - از 63 تا 90 )
کلیدواژه ها: مخاطبشناسی فضای مجازی جذب مخاطب تلگرام شبکۀ اجتماعی
-
3.
تحلیل تغییرخط مشی ایران در خصوص پیامرسان تلگرام بر اساس چارچوب جریانهای چندگانه کینگدان
نویسنده : داناییفرد، حسن ؛ جوانعلی اذر، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : ازادی احمدابادی، جواد ؛
مجله : سیاستگذاری عمومی » زمستان 1400، دوره هفتم - شماره 4 ISC (19 صفحه - از 91 تا 109 )
کلیدواژه ها: ایران تلگرام فیلترینگ خطمشی فضای مجازی
-
4.
اینفودمی کرونا در رسانه های اجتماعی فارسی
نویسنده : صفری، هادی ؛
مجله : مطالعات کاربردی در علوم اجتماعی و جامعه شناسی » زمستان 1400، سال چهارم - شماره 17 (14 صفحه - از 63 تا 76 )
کلیدواژه ها: تلگرام کرونا اخبار جعلی اینفودمی کووید۱۹ تحلیل شبکه های مجازی
-
5.
فارسی یا پینگلیش؛ عوامل موثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتسآپ
نویسنده مسئول : بابائی، ارسام ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » زمستان 1400 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (13 صفحه - از 35 تا 47 )
کلیدواژه ها: خط فارسی تعاملات اجتماعی شبکه مجازی فینگلیش واتسآپ خط پینگلیش تعامل برخط تلگرام
-
6.
بررسی تاثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیمهای ورزشی
نویسنده : رضایی صوفی، مرتضی ؛ محمدی، سینا ؛ نویسنده مسئول : خداپرست، سیاوش ؛
مجله : مطالعات بازاریابی ورزشی » پاییز 1400 - شماره 7 (27 صفحه - از 126 تا 152 )
کلیدواژه ها: عشق به برند اینستاگرام بازاریابی دیجیتال اقدامات مسئولیت اجتماعی تلگرام
-
7.
تاثیر شبکه های اجتماعی موبایل محور بر قدرت نرم جمهوری اسلامی ( با تاکید بر،تلگرام، واتساپ و اینستاگرام)
نویسنده : تقی محب، بهروز ؛ نویسنده مسئول : پریزاد، رضا ؛
مجله : پژوهش های انقلاب اسلامی » پاییز 1400 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (23 صفحه - از 55 تا 77 )
کلیدواژه ها: قدرت نرم شبکه اجتماعی واتس آپ اینستاگرام تلگرام
-
8.
نقش شبکههای اجتماعی در توسعه کسب و کارهای خانگی (مطالعه موردی تلگرام و اینستاگرام)
نویسنده : بهراد، مسیح ؛ نصراللهی، اکبر ؛ نویسنده مسئول : رسولی، محمد رضا ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » تابستان 1400 - شماره 53 رتبه علمی-پژوهشی (9 صفحه - از 97 تا 105 )
کلیدواژه ها: فناوری ارتباطات تلگرام اینستاگرام کسب و کارخانگی
-
9.
بازنمایی کووید 19 در پلتفرم تلگرام خبرگزاری صدا و سیما و رقبای فارسی زبان ماهوارهای آن
نویسنده : صادقی، جواد ؛ پشاآبادی، مهر داد ؛ نویسنده مسئول : فتحی، ابراهیم ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » تابستان 1400 - شماره 53 رتبه علمی-پژوهشی (21 صفحه - از 61 تا 81 )
کلیدواژه ها: بازنمایی تلگرام کرونا خبرگزاری صداوسیما <Param Name=value>شبکههای ماهوارهای</Param>
-
10.
بررسی تاثیر شایعات اقتصادی در شبکه اجتماعی تلگرام بر روند توسعه ملی
نویسنده : جرجانی، شهرام ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : مظفری، افسانه ؛
مجله : مطالعات توسعه اجتماعی ایران » تابستان 1400، سال سیزدهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (11 صفحه - از 123 تا 133 )
کلیدواژه ها: توسعه توسعه ملی شایعه شبکه های اجتماعی تلگرام