-
1.
نویسنده : باباپیرعلی، سمیه ؛
مجله:مدیریت رسانه»آبان 1397 - شماره 43 (20 صفحه - از 91 تا 110 )
کلیدواژه ها:تجزیه و تحلیلسواد رسانهایتبلیغات تجاری اقناعی
-
2.
نویسنده : باباپیرعلی، سمیه ؛
مجله:مدیریت رسانه»بهمن 1396 - شماره 38 (32 صفحه - از 25 تا 56 )
کلیدواژه ها:اینترنتشبکه های اجتماعیتلفن همراهروزنامه نگاریخدمات ارزش افزوده
-
3.
نویسنده : باباپیرعلی، سمیه ؛
مجله:مدیریت رسانه»اردیبهشت و خرداد 1396 - شماره 30 و 31 (8 صفحه - از 51 تا 58 )
کلیدواژه ها:مدیریت راهبردیسازمان رسانه ایهوش تجاری