کلیدواژه شبکههای اجتماعی / (802 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی اثرات شبکههای اجتماعی بر سلامت اجتماعی دانشجویان
نویسنده : بحری، نادره ؛ خداداد، مهدی ؛
مجله : رویکردی نو در علوم تربیتی » پاییز 1401 - شماره 13 (4 صفحه - از 2 تا 5 )
کلیدواژه ها: شبکههای اجتماعی سلامت اجتماعی دانشحویان
-
2.
تأثیر ویژگیهای تبلیغات در رسانههای اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی
نویسنده : احمدنژادمستی، امیررضا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » تابستان 1401 - شماره 55 (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها: تبلیغات بازاریابی مشتریان شبکههای اجتماعی قصد خرید
-
3.
بررسی تأثیر ویژگیهای تبلیغات رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا)
نویسنده : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ یزدانی، شهین ؛ نویسنده مسئول : کریمی جعفری، فاطمه ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » تابستان 1401 - شماره 55 (20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها: شبکههای اجتماعی بازاریابی الکترونیکی عملکرد مورد انتظار قصد خرید انگیزه لذت بخش
-
4.
بررسی تاثیربازاریابی دهان به دهان برروی عملکرد فروش واحدهای ملکی با اثر میانجی شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی آژانس های املاک استان تهران)
نویسنده مسئول : رضازاده، وحید ؛ نویسنده : پورابراهیم، امیرحسین ؛
مجله : پژوهش های علوم مدیریت » بهار 1401 - شماره 1 (20 صفحه - از 352 تا 371 )
کلیدواژه ها: استراتژی فروش شبکه های اجتماعی بازاریابی دهان به دهان عملکرد فروش عناصر استراتژی فروش
-
5.
تاثیر شبکههای اجتماعی بر جهانی شدن مدیریت منابع انسانی
نویسنده مسئول : گنجعلی خانی، علی ؛ نویسنده : همتیان، هادی ؛
مجله : پژوهش های علوم مدیریت » بهار 1401 - شماره 2 (6 صفحه - از 174 تا 179 )
کلیدواژه ها: جهانی شدن مدیریت منابع انسانی شبکههای اجتماعی
-
6.
تاثیر اطلاعرسانی و آموزش از طریق شبکههای اجتماعی در میزان آگاهی عمومی جامعه در زمان همهگیری کووید-19 (مطالعهی موردی: شهر تهران)
نویسنده مسئول : جنوی، المیرا ؛ نویسنده : مردانی، فریبا ؛
مجله : علوم و فنون مدیریت اطلاعات » بهار 1401 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (25 صفحه - از 47 تا 71 )
کلیدواژه ها: آموزش تهران اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی آگاهی عمومی کرونا ویروس کووید- 19
-
7.
تاثیرعضویت در شبکه های اجتماعی و نشخوار ذهنی در انعطاف پذیری شناختی دانشجویان
نویسنده : وکیلی، خاتون ؛
مجله : تعامل انسان و اطلاعات » بهار 1401 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (13 صفحه - از 34 تا 46 )
کلیدواژه ها: دانشجویان شبکه های اجتماعی نشخوار ذهنی انعطاف پذیری شناختی
-
8.
تبیین عوامل مؤثر بر مشارکت شبکهای کاربران ایرانی در اینستاگرام
نویسنده : راه پیمافرد، فاطمه ؛ نعمتی انارکی، داود ؛ نویسنده مسئول : مظفری، افسانه ؛
مجله : مطالعات فرهنگ - ارتباطات » بهار 1401 - شماره 89 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (36 صفحه - از 375 تا 410 )
کلیدواژه ها: مشارکت شبکههای اجتماعی اینستاگرام مشارکت شبکهای
-
9.
متاورس و سرنوشت سامانههای اطلاعاتی
نویسنده مسئول : حسن زاده، محمد ؛
مجله : علوم و فنون مدیریت اطلاعات » بهار 1401 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (7 صفحه - از 8 تا 14 )
کلیدواژه ها: شبکههای اجتماعی چند رسانهای سامانههای اطلاعاتی متاورس فراجهان
-
10.
پیشایندهای جذب توجه کاربران در بستر اقتصاد توجه (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی اینستاگرام)
نویسنده : روشندل اربطانی، طاهر ؛ ساروخانی، باقر ؛ نویسنده مسئول : محمدپور، علیرضا ؛
مجله : مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران » بهار 1401، دوره یازدهم - شماره 41 ISC (21 صفحه - از 143 تا 163 )
کلیدواژه ها: اقتصاد توجه شبکههای اجتماعی مدیریت توجه رسانههای فناوریمحور