موضوع (تعداد مقاله) |
---|
تربیت بدنی 14 |
مدیریت 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 15 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 3 |
بین المللی 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : Talebpour، Mahdi ؛ نویسنده : Arabkhani، Narges ؛ Keshtidar، Mohammad ؛
مجله:new studies in sport management»Autumn 2023, Volume 4 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم (12 صفحه - از 910 تا 921 )
کلیدواژه ها:Strategic ManagementSport DevelopmentSport managementProfessional Sport
-
2.
نویسنده : Heydari، Reza ؛ Dehghan Ghahfarokhi، Amin ؛ Esfehani، Mahdi ؛ Perić، Marko ؛ Oveysi Sani، Farzaneh ؛ نویسنده مسئول : Keshtidar، Mohammad ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2022, Volume 15 - Number 2 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 189 تا 205 )
کلیدواژه ها:EntrepreneurshipSports TourismLegal Factorseducational and supportive factorsnormative and cultural factors
-
3.
نویسنده : Heydari، Reza ؛ Talebpour، Mahdi ؛ Shojaei، Homeyra ؛ Oveysi Sani، Farzaneh ؛ نویسنده مسئول : Keshtidar، Mohammad ؛
مجله:new studies in sport management»Spring 2021, Volume 2 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم (18 صفحه - از 139 تا 156 )
کلیدواژه ها:TechnologyHuman CapitalInterpretive Structural ModelingIndividual Factorslabor Force Quality
-
4.
نویسنده : Heydari، Reza ؛ Azimzadeh، Seyed Morteza ؛ Talebpour، Mahdi ؛ Ramkissoon، Haywantee ؛ نویسنده مسئول : Keshtidar، Mohammad ؛
مجله:Journal of Exercise Science and Medicine»Winter & Spring 2021, Volume 13 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:TourismRule of LawInterpretive Structural Modeling (ISM)Heritage Sports TourismPolitical and Legal Factors
-
5.
نویسنده مسئول : Asadollahi، Ehsan ؛ نویسنده : Keshtidar، Mohammad ؛ Heydari، Reza ؛ Peric، Marko ؛
مجله:new studies in sport management»Autumn 2020, Volume 1 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم (12 صفحه - از 10 تا 21 )
کلیدواژه ها:Brand IdentitySport CommitmentIranian Premier LeaguePromotional toolsSport Consumers
-
6.
نویسنده : Darabi، Masoud ؛ Alizaei-Yousef-Abadi، Omar ؛ Heydari، Reza ؛ Nazari-Torshizi، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Keshtidar، Mohammad ؛
مجله:Annals of Applied Sport Science»Winter 2020, Volume 8 - Number 4 (13 صفحه - از 10 تا 22 )
کلیدواژه ها:Sport tourismMashhadScenario PlanningFutures Research
-
7.
نویسنده : Keshtidar، Mohammad ؛ Heydari، Reza ؛ Ebrahimi Besharat، Ali ؛ نویسنده مسئول : Shajie، Kianoosh ؛
مجله:Annals of Applied Sport Science»Autumn 2020, Volume 8 - Number 5 (10 صفحه - از 22 تا 31 )
کلیدواژه ها:BrandSkillTaekwondoPersonal Brand ImageCompetition Style
-
8.
نویسنده : Balali، Maryam ؛ Keshtidar، Mohammad ؛ Pitts، Brenda ؛ نویسنده مسئول : Azimzadeh، Seyed Morteza ؛
مجله:Annals of Applied Sport Science»Summer 2020, Volume 8 - Number 2 (10 صفحه - از 22 تا 31 )
کلیدواژه ها:Conceptual modelBrand IdentityHandballUrban Brand
-
9.
نویسنده : Shajie، Kianoosh ؛ Azimzadeh، Seyed Morteza ؛ Keshtidar، Mohammad ؛ Jabbari Nooghabi، Hadi ؛ نویسنده مسئول : Talebpour، Mahdi ؛
مجله:Annals of Applied Sport Science»Spring 2020, Volume 8 - Number 1 (13 صفحه - از 19 تا 31 )
کلیدواژه ها:Q methodologymental modelspectatorDeclining Presence
-
10.
نویسنده مسئول : Sepehrian، Amir Hossein ؛ نویسنده : Azimzadeh، Seyed Morteza ؛ Keshtidar، Mohammad ؛
مجله:Journal of New Approaches in Sport Sciences»Winter and Spring 2020, Volume 2 - Number 3 (20 صفحه - از 163 تا 182 )
کلیدواژه ها:Sport endorserFamous athleteendorser indicesPurchase tendencyattractiveness sport endorserexpertise of sport endorsertrustworthiness of sport endorser