مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه توسعه کارآفرینی 2 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
-
1.
بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله)
نویسنده : محبت طلب، علی ؛ رضوانی، مهران ؛ ضیاء، بابک ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»بهار 1397 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 141 تا 160 )
کلیدواژه ها:بازاریابی کارآفرینانهوفاداری به برندصنایع غذایی لبنی
-
2.
نویسنده : ضیاء، بابک ؛ رضوانی، مهران ؛ بیاتی، الهه ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»پاییز 1396 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 417 تا 436 )
کلیدواژه ها:شبکهشبکهسازیبازاریابی کارآفرینانهکسبوکارهای کوچک و متوسط