مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه بهبود مدیریت 1 |
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ج 1 |
-
1.
نقش تمرکز بر استراتژیهای نوآوری در تقویت تجاریسازی محصولات و خدمات در شرکتهای کوچک تا متوسط (SME)
نویسنده مسئول : محمدی، اکبر ؛ نویسنده : رضایی اسیابر، بهنام ؛ بابایی، سحر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 53 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 35 تا 50 )
کلیدواژه ها:مدلسازی معادلات ساختاریاستراتژیهای نوآوریمزیتهای تجاریسازیشرکتهای کوچک تا متوسط
-
2.
نویسنده : بابایی، سحر ؛ صفدری رنجبر، مصطفی ؛ توکلی، غلامرضا ؛ قیدر خلجانی، جعفر ؛
مجله:بهبود مدیریت»بهار 1396 - شماره 35 رتبه ج (وزارت علوم (26 صفحه - از 35 تا 60 )
کلیدواژه ها:راهبردهااصول و سازوکارهای کلیدینظام اکتساب دفاعی