-
1.
نویسنده : اسماعیلی، آیدا ؛ علیقلی، منصوره ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1397 - شماره 4 (24 صفحه - از 233 تا 256 )
کلیدواژه ها:رضایتسودآوریدرگیریوفاداریاجرای مدیریت روابط با مشتریدرک از کیفیت اطلاعات
نویسنده : اسماعیلی، آیدا ؛ علیقلی، منصوره ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1397 - شماره 4 (24 صفحه - از 233 تا 256 )
کلیدواژه ها:رضایتسودآوریدرگیریوفاداریاجرای مدیریت روابط با مشتریدرک از کیفیت اطلاعات