-
1.
نویسنده : محمودی میمند، محمد ؛ خسروآبادی، ملیحه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و اسفند 1396 - شماره 86 و 87 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 59 تا 74 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برنداعتماد برندپاندورااعتبار سلبریتی
نویسنده : محمودی میمند، محمد ؛ خسروآبادی، ملیحه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و اسفند 1396 - شماره 86 و 87 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 59 تا 74 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برنداعتماد برندپاندورااعتبار سلبریتی