کلیدواژه ارزش ویژه برند / (396 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ تاج زاده نمین، امیررضا ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1403 - شماره 74 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتوفاداری مشتریارزش ویژه برندتجربه برندهواپیمایی ایران ایرتور
-
2.
نویسنده : علیپور، وحیده ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : سعدی، محمدرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1403 - شماره 48 رتبه الف (وزارت علوم (31 صفحه - از 87 تا 117 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتعامل مشتریبرندهای آرایشی و بهداشتی
-
3.
نویسنده : خسروی، مریم ؛ غریب نواز، نادر ؛ احمدی، محمد ؛ نویسنده مسئول : فریدچهر، الهام ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1403 - شماره 125 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 74 تا 92 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندرویکرد آمیختهروش داده بنیادتصویر ذهنی مشتریانفروشگاههایپراستار
-
4.
نویسنده : فرزانگان، حامد ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت رتبه ملی (9 صفحه - از 142 تا 150 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیسرمایه فکریبانک ملتارزش ویژه برند
-
5.
نویسنده : زمان زاده نصرآبادی، سعید ؛ احد مطلقی، احسان ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (11 صفحه - از 1116 تا 1126 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندقصد خرید مشتری
-
6.
نویسنده : وسیلی، الناز ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی رتبه ملی (5 صفحه - از 433 تا 437 )
کلیدواژه ها:تجهیزات پزشکیوفاداری به برندارزش ویژه برند
-
7.
نویسنده : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری رتبه ملی (12 صفحه - از 393 تا 404 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندقصد خریدتبلیغات شفاهی الکترونیکیبازاریابی دیجیتال
-
8.
نویسنده : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری رتبه ملی (11 صفحه - از 405 تا 415 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندقصد خریدرسانه های اجتماعیبازاریابی دیجیتال
-
9.
نویسنده : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری رتبه ملی (13 صفحه - از 416 تا 428 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندقصد خریدبازاریابی دیجیتال
-
10.
نویسنده : غفاری، ابراهیم ؛ شهرکی، سمیرا ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری رتبه ملی (13 صفحه - از 458 تا 470 )
کلیدواژه ها:هراس اجتماعیحمایت اجتماعی ادراک شدهارزش ویژه برندقصد خریدسبکهای هویتبازاریابی دیجیتال
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (76 مقاله)
- علمی-پژوهشی (73 مقاله)
- الف (23 مقاله)
- ج (8 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (21 مقاله)
- همایش بین المللی (14 مقاله)