کلیدواژه ارزش ویژه برند / (342 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : جهانشاهی، مهناز ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1402 - شماره 46 (30 صفحه - از 142 تا 171 )
کلیدواژه ها:بازاریابیآگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برندبیمه دیکیفیت ادراکشده وفاداری به برند
-
2.
نویسنده : رحیمی، زهرا ؛ نعامی، عبدالله ؛ مدیری، محمود ؛ نویسنده مسئول : آزاد، ناصر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 32 تا 42 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
3.
نویسنده : شعبانی نژاد، زینب ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ نویسنده مسئول : نژادمحمد نامقی، احسانه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 16 تا 30 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندرفتار مصرفکنندهتصویر برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
4.
نویسنده : سعدلونیا، حسین ؛ زارعی، قاسم ؛ حیدری چیانه، رحیم ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، محمد حسن ؛
مجله:فضای جغرافیایی»پاییز 1402 - شماره 83 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 171 تا 199 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریزمینهگراییتحلیل مضمونارزش ویژه برندمجتمع لاله پارک
-
5.
نویسنده مسئول : محمودیان راوی نژاد، احمد ؛ نویسنده : خادمی، علی اکبر ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبررابطه فروشنده و برندعملکرد خدمات فروشندهکارکنانمدیراشاعه دانش استراتژیکدانش برند مدیر
-
6.
نویسنده مسئول : زارعی، قاسم ؛ نویسنده : غفاری خضرلو، رسول ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ لعلی سرابی، امیر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1402 - شماره 60 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 222 تا 246 )
کلیدواژه ها:مسئولیتپذیری اجتماعیارزش ویژه برندرفتار طرفدار محیطزیست برندتمایل به پرداخت مصرفکنندگانصنعت آبمیوه
-
7.
نویسنده مسئول : محمودیان راوی نژاد، احمد ؛ نویسنده : خادمی، علی اکبر ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1402 - شماره 15 (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبرعملکرد خدمات فروشندهکارکنانمدیرفروشگاهکارکنان خط مقدم
-
8.
نویسنده : رحمانی، حامد ؛ محمدلو، سعید ؛ دودانگه، سارا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 1 (جلد دوم) (16 صفحه - از 92 تا 107 )
کلیدواژه ها:بازاریابیقوم گراییارزش ویژه برندتبلیغات دهان به دهان
-
9.
نویسنده : طاهرخانی، امیر ؛ دودانگه، سارا ؛ اسدی، سمیرا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (7 صفحه - از 105 تا 111 )
کلیدواژه ها:قصد استفادهارزش ویژه برندمشارکت ارزش
-
10.
نویسنده : هاشمی نیا، فریدون ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»بهار 1402 - شماره 13 (19 صفحه - از 83 تا 101 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطه مندارزش ویژه برندمحصولات رقابت پذیر
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (72 مقاله)
- علمی-پژوهشی (71 مقاله)
- الف (15 مقاله)
- B (13 مقاله)
- A (9 مقاله)
- C (8 مقاله)
- A+ (7 مقاله)
- ملی (7 مقاله)
- ج (7 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
- بین المللی (4 مقاله)