کلیدواژه ارزش ویژه برند / (336 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
ارائه الگوی معادلات ساختاری تاثیر تجربه حسی برند بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی دلبستگی شناختی، عاطفی و رفتاری مشتری در بازار محصولات آرایشی
نویسنده : غلامرضا تهرانی، ابوالقاسم ؛ محبی، سراج الدین ؛ عزیزی، شهریار ؛ نویسنده مسئول : اسداله، هوشنگ ؛
مجله : پژوهش های اخلاقی » بهار 1402 - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 71 تا 84 )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند تجربه حسی برند دلبستگی شناختی عاطفی و رفتاری مشتری
-
2.
بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ حقیقی، محمد ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ نویسنده مسئول : زارع، محمدصادق ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 27 تا 53 )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند برندسازی استارتاپ مطالعه چندموردی هـا برنـد پژوهش فرایند برندسازی فرایند استارتاپ ها
-
3.
تاثیر تجربه حسی برند بر ارزش ویژه برند با توجه به نقش تعدیلگر همدلی کارکنان
نویسنده : نوحه خوان مدبر، پروانه ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » بهار 1402 - شماره 88 (21 صفحه - از 1495 تا 1515 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری ارزش ویژه برند تجربه حسی برند همدلی کارکنان تعهد موثر مشتری
-
4.
ارزیابی تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بر میزان ارزش ویژه برند
نویسنده : انوشه ئی، محمدحسین ؛ صفری، خلیل ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » بهار 1402 - شماره 88 (13 صفحه - از 1647 تا 1659 )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاه های زنجیره ای آنلاین
-
5.
تاثیر یکپارچگی زنجیره تامین و ارزش ویژه برند بر عملکرد بازار
نویسنده : کوهی نژاد، کیوان ؛
مجله : پژوهش های علوم مدیریت » بهار 1402 - شماره 14 (9 صفحه - از 115 تا 123 )
کلیدواژه ها: عملکرد بازار ارزش ویژه برند یکپارچگی زنجیره تامین یکپارچگی زنجیره تأمین ارزش ویژه مشتری
-
6.
مدل یابی اثر افشاگری بازاریابی کمین بر ارزش ویژه برند و مسئولیت پذیری اجتماعی حامیان مالی ورزشی در لیگ برتر فوتبال ایران
نویسنده : بهاری، صالح ؛ بی نیاز، سیدعباس ؛ نویسنده مسئول : نادری نسب، مهدی ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » اسفند 1401 - شماره 28 ISC (21 صفحه - از 2648 تا 2668 )
کلیدواژه ها: مسئولیت پذیری ارزش ویژه برند افشاگری بازاریابی کمین حامیان مالی ورزشی حامی ارزش ویژه مدل اجتماعی
-
7.
تاثیر ارزش ویژۀ برند بر خرید مجدد خرما در استان خوزستان با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری
نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده : رمضانی بوشهری، سحر ؛
مجله : اقتصاد کشاورزی و توسعه » زمستان 1401 - شماره 120 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 245 تا 263 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری استان خوزستان ارزش ویژه برند خرید مجدد محصول خرما
-
8.
تاثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرفکنندگان محصولات ورزشی برند مجید
نویسنده : امامی، مریم ؛ نوروزی سید حسینی، رسول ؛ نویسنده مسئول : نظری، شهرام ؛
مجله : مدیریت برند » زمستان 1401 - شماره 32 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 241 تا 277 )
کلیدواژه ها: مسئولیتپذیری شخصیت برند ارزش ویژه برند برند ورزشی اصالت برند برنـد برنــد
-
9.
تأثیر تلاشهای بازاریابی در رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس (مورد مطالعه: برندهای لوکس بازار پوشاک)
نویسنده : شیرافکن لمسو، حبیب ؛ حدادیان، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : قائد، ابراهیم ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » زمستان 1401 - شماره 57 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 83 تا 99 )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند ارزش ویژه مشتری فعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی ارزش ویژه ارتباطی ارزش ویژه عینی
-
10.
ارایه مدل ارزش ویژه برند بانک رفاه و نقش سواد دیجیتال جامعه در توسعه خدمات الکترونیکی
نویسنده : سیدین، بهرام ؛ رمضانی، مجتبی ؛ علوی متین، یعقوب ؛ نویسنده مسئول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » آبان 1401 - شماره 24 ISC (20 صفحه - از 2 تا 21 )
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک بانک رفاه ارزش ویژه برند ارزش درک شده از خدمات غیرحضوری کیفیت ارتباط در خدمات غیرحضوری بانک مشتری مدل ارزش ویژه الکترونیکی مشتریان خدمات غیرحضوری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (71 مقاله)
- ب (67 مقاله)
- الف (13 مقاله)
- B (12 مقاله)
- A (9 مقاله)
- C (8 مقاله)
- ج (7 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
- A+ (5 مقاله)