کلیدواژه ارزیابی مشتریان / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : داودی، سید محمد رضا ؛ نویسنده : خاتمی، محمد ابراهیم ؛
مجله:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»تابستان 1400- شماره 6 (21 صفحه - از 195 تا 215 )
کلیدواژه ها:گسترش عملکرد کیفیتدیمتل فازیارزیابی مشتریانماتریس خانه کیفیت
-
2.
نویسنده : قاسمی، علی ؛ میراسماعیلی، بی بی سادات ؛ نویسنده مسئول : نیرومند، لیلا ؛
مجله:پژوهش های جامعه شناختی»بهار و تابستان 1398، سال سیزدهم - شماره 1 و 2 رتبه C (دانشگاه آزاد/ISC (29 صفحه - از 25 تا 53 )
کلیدواژه ها:اثر بخشیروابط عمومیارزیابی مشتریانموسسه مالی اعتباری کوثرفناوریهای نوین ارتباطی
-
3.
نویسنده : سیف برقی، مهدی ؛ ضیائی نقشبندی، چرو ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1391 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها:تصمیم گیری چند معیارهسیستم پشتیبانی تصمیمانحصاریارزیابی مشتریان