کلیدواژه اعتماد به نام تجاری / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : افشار مقدم، احمد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (5 صفحه - از 1085 تا 1089 )
کلیدواژه ها:اعتماد به نام تجاریمشارکت فعال صفحات اجتماعیتعهد به نام تجاری
-
2.
نویسنده : بخشی، فریبا ؛ روشن، سید علیقلی ؛ اعزازی، محمد اسماعیل ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره هشتم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 771 تا 794 )
کلیدواژه ها:اعتقادات مذهبیاعتماد به نام تجاریشرکت نان قدس رضویارزش ویژه ی نام تجاری
-
3.
نویسنده : روشن، سید علیقلی ؛ بخشی، فریبا ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 163 تا 188 )
کلیدواژه ها:اعتقادات مذهبیارزش ویژه نام تجاریعوامل آمیخته بازاریابیاعتماد به نام تجاریارزش نام تجاری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)