کلیدواژه المفاهیم العلمیة / (40 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : بوبکری، محمّد ؛
مجله:آموزش زبان، ادبیات و زبان شناسی»اسفند 1400 - شماره 9 (27 صفحه - از 34 تا 60 )
کلیدواژه ها:الاستعاره التصوریهالمفاهیم العلمیهالدمج التصوریالترابطات الاستعاریهالاسقاطات التصوریهالفهم الاستعاری
-
2.
نویسنده : الدکتوره ربا علی التامر ؛
مجله:جامعة البعث»السنة 2019، المجلد41 - العدد 62 (33 صفحه - از 109 تا 141 )
کلیدواژه ها:المفاهیم العلمیةالمعاییر الوطنیةالمنهاج "ب"
-
3.
نویسنده : دکتور قصی لیلو جساب ؛
مجله:كلية التربية الأساسية»تشرین أول 2019 - العدد 45 (35 صفحه - از 221 تا 255 )
کلیدواژه ها:المدارس الحکومیة والاهلیةمادة العلومالمفاهیم العلمیة
-
4.
نویسنده : تغرید خضیر حسن ؛
مجله:الأستاذ»السنة 2019 - العدد 133 ISC (26 صفحه - از 97 تا 122 )
کلیدواژه ها:اکتسابانموذجالمفاهیم العلمیةدرایفر
-
5.
نویسنده : دارین محمود سوداح ؛ ابراهیم، الدکتور جمعه ؛
مجله:جامعة البعث»السنة 2018، المجلد40 - العدد 57 (48 صفحه - از 147 تا 194 )
کلیدواژه ها:مادة العلومالمفاهیم العلمیةاستراتیجیة المتشابهات
-
6.
نویسنده : معیده، دارین محمود سوداح ؛ الدکتور جمعه ابراهیم ؛
مجله:جامعة البعث»السنة 2017، المجلد39 - العدد 11 (46 صفحه - از 11 تا 56 )
کلیدواژه ها:مادة العلومالمفاهیم العلمیةاستراتیجیة المتشابهات
-
7.
نویسنده : براءه عبد الوهاب حردان ؛ خلود شوبان الجزايری ؛
مجله:جامعة البعث»السنة 2016، المجلد38 - العدد 40 (64 صفحه - از 125 تا 188 )
کلیدواژه ها:خریطة الشکل (v)خریطة المفاهیمالمفاهیم العلمیة
-
8.
نویسنده : الناقة، صلاح أحمد ؛ أمانی عطیة أبو کلوب ؛
مجله:جامعة الشارقة»رمضان 1437 - العدد 27 ISC (35 صفحه - از 137 تا 171 )
کلیدواژه ها:التعلیمالمفاهیم العلمیةالاناشید التعلیمیةعملیات التعلمالالعاب التعلیمیة
-
9.
نویسنده : العلان، سوسن ؛
مجله:اتحاد الجامعات العربية للتربية وعلم النفس»أبريل 2012 - العدد 2 (15 صفحه - از 107 تا 121 )
کلیدواژه ها:سوریاتدریس العلومطرق التدریسالمفاهیم العلمیةمعلمو العلومالتعلیم الابتدائیتلامیذ المدارس الابتدائیةخطة کیلرالتعلیم الشخصی
-
10.
نویسنده : صبري، الدکتور داود عبدالسلام ؛ محمد علي، أحلام جمیل ؛
مجله:العلوم التربوية و النفسية»السنة 2013 - العدد 98 (37 صفحه - از 190 تا 226 )
کلیدواژه ها:طرق التدریسالمفاهیم العلمیةمعاهد اعداد المعلممادة علم النفسانموذج لاندا