کلیدواژه باورهای کنترلی / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تاثیر ابعاد آمیخته بازاریابی اجتماعی بر پیشگیری از بروز رفتارهای پرخاشگرانه در تماشاچیان ورزش فوتبال
نویسنده مسئول : احمدی، سیروس ؛ نویسنده : خجسته، علی ؛ اینانلو، سهیلا ؛ مرتاضی، رضا ؛
مجله:مطالعات روان شناسی ورزشی»بهار 1400 - شماره 35 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 83 تا 97 )
کلیدواژه ها:رفتارقصدباورهای هنجاریباورهای رفتاریباورهای کنترلی