کلیدواژه مدل بازاريابی الكترونيكی / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : افشین مهر، فرانک ؛ علیپور درویش، زهرا ؛ علیقلی، منصوره ؛ نویسنده مسئول : سعید نیا، حمید رضا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1402 - شماره 52 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:رویکرد آمیختهبانکداری دیجیتالروش گرندد تئوریمدل بازاریابی الکترونیکی
-
2.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ رضایی، محسن ؛
مجله:مدیریت فردا»زمستان 1391 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 37 تا 48 )
کلیدواژه ها:مدل بازاريابی الكترونيكیآميخته بازاريابی شبكه ایصنايع پائين دستی پتروشيميروش ياگر