کلیدواژه معرفی محصولات و خدمات جدید / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک بر نوآوری و معرفی موفقیت آمیز محصولات جدید (مورد مطالعه: شرکت بیمه البرز)
نویسنده : هاشمی، سیده راحیل ؛ نویسنده مسئول : کمالی راد، اسماعیل ؛
مجله:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»بهار 1401- شماره 5 رتبه B (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 33 تا 44 )
کلیدواژه ها:تفکر استراتژیکشرکت بیمه البرزنوآوری در محصول و خدماتمعرفی محصولات و خدمات جدید