کلیدواژه پذیرش فرهنگ مصرف جهانی / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تاثیر جهانی شدن و هویت ملی بر رفتار مصرف کننده ایرانی (مطالعه موردی: محصولات برند بی بی لند شهر رشت)
نویسنده : شیرزاد چوبری، سمانه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (18 صفحه - از 638 تا 655 )
کلیدواژه ها:هویت ملیقوم گراییمادی گراییپذیرش فرهنگ مصرف جهانیپذیرش مد جهانی پوشاکمصرفمصرفکننده
-
2.
نویسنده : عبدی، جلال ؛ سواد کوهی، مهدی ؛ عربی، نقی ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 69 (جلد هشتم) (17 صفحه - از 17 تا 33 )
کلیدواژه ها:هویت ملیقوم گراییمادی گراییپذیرش فرهنگ مصرف جهانیپذیرش مد جهانی پوشاک