کلیدواژه مصرف کننده / (124 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بازنمایی تصاویر ذهنی مصرفکنندگان در انتخاب برندهای ایرانی
نویسنده مسئول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ نویسنده : موحد، سید محمد رضا ؛
مجله : مدیریت کسب و کارهای بین المللی » زمستان 1401 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها: بازنمایی تصویر ذهنی مصرفکننده برندهای ایرانی
-
2.
بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر رفتار خرید مصرفکنندگان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
نویسنده مسئول : امیری، صبا ؛ نویسنده : روشنی، غلامحسین ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 647 تا 674 )
کلیدواژه ها: شبکه عصبی مصنوعی مصرفکننده رفتار خرید بازیوارسازی گیمیفیکیشن
-
3.
ابعاد حقوقی فراخوان خودرو با مطالعه در حقوق امریکا
نویسنده : پارسا، ناهید ؛
مجله : مطالعات حقوق تطبیقی » پاییز و زمستان 1401، دوره سیزدهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 475 تا 492 )
کلیدواژه ها: مصرفکننده ماهیت حقوقی خودرو تولیدکننده فراخوان
-
4.
آینده بانکداری دیجیتال: شواهدی از بخش بانکداری و مالی کشور ایران
نویسنده : شاهواری، نسترن ؛
مجله : پژوهش در حسابداری و علوم اقتصادی » تابستان 1401، سال ششم - شماره 1 (جلد اول) (11 صفحه - از 63 تا 73 )
کلیدواژه ها: مصرف کننده ارزش اقتصادی بانکداری دیجیتال
-
5.
ارزیابی بیمۀ هزینههای دادرسی از منظر حقوق مصرفکنندگان
نویسنده : صفری، ناهید ؛
مجله : حقوقی دادگستری » تابستان 1401 - شماره 118 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 163 تا 183 )
کلیدواژه ها: بیمه مصرفکننده معاضدت هزینههای دادرسی
-
6.
شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرف کنندگان به خرید کالاهای ایرانی در شرایط سخت اقتصادی ( محصولات آرایشی و بهداشتی )
نویسنده : اسدی، رضا ؛ ایدی، محمد ؛
همایش : مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی » دوره 3؛ 1401/03/26 - 1401/03/26 (13 صفحه - از 160 تا 172 )
کلیدواژه ها: تمایل مصرف کننده کالای ایرانی محصولات آرایشی بهداشتی شهر بوشهر
-
7.
انواع حق فسخ در قراردادهای مشمول قانون تجارت الکترونیکی
نویسنده مسئول : نیکوند، شکراله ؛ نویسنده : اسدی، حبیب ؛
مجله : تحقیقات حقوق خصوصی و کیفری » بهار 1401 - شماره 51 رتبه B (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 151 تا 164 )
کلیدواژه ها: مصرف کننده قانون تجارت الکترونیک خیارات حق فسخ
-
8.
مفاهیم اصلی و مبنای مسئولیت عرضهکنندگان کالا براساس قانون حمایت از مصرفکنندگان مصوب 1388 و مقایسه آن با دستور العمل اتحادیه اروپا
نویسنده : عربیان، اصغر ؛ نویسنده مسئول : موسی نتاج، عبدالرزاق ؛
مجله : دانشنامه های حقوقی » بهار 1401 - شماره 14 ISC (27 صفحه - از 132 تا 158 )
کلیدواژه ها: مسئولیت محض مسئولیت تضامنی تقصیر مصرف کننده حمایت از مصرف کننده عرضه کننده
-
9.
طراحی و اعتبارسنجی مدل مدیریت اضطراب مصرفکنندگان در زمان تحریم اقتصادی ایران
نویسنده : عباسی، فائزه ؛ ناصحی فر، وحید ؛ رضایی راد، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجله : مطالعات مدیریت، بهبود و تحول » بهار 1401 - شماره 103 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 118 تا 139 )
کلیدواژه ها: تحریم اقتصادی ایران رویکرد آمیخته مدیریت اضطراب مصرفکننده
-
10.
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای استراتژیک بر ارتقا ارزش ویژه مبتنی بر مصرف کننده
نویسنده : شكيب، بهناز ؛ شفیعی، نازی ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت » زمستان 1400 - شماره 30 (14 صفحه - از 95 تا 108 )
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای استراتژیک ارزش ویژه مصرف کننده.
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (34 مقاله)
- ب (23 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- A (2 مقاله)
- B (2 مقاله)
- C (2 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- د (1 مقاله)