کلیدواژه گزينش پيام هاي مهم بازرگاني / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
مسئله ی آسیب پذیری اجتماعی شدن کودکان در فضای رسانه های فراملی مطالعه ی موردی: خانواده های شهر زنجان
نویسنده : صدفی، ذبیح الله ؛ محسنی تبریزی، علی رضا ؛
مجله:جامعه، فرهنگ و رسانه»بهار 1392 - شماره 6 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 155 تا 185 )
کلیدواژه ها:آسيب اجتماعي شدن كودكان در فضاي شبكه هاي اينترنتي و ماهواره ايگرايش به پيام هاي بازرگانيانگيزه پيروي از پيام هاي بازرگانيگزينش پيام هاي مهم بازرگانيارزش اقتصادي پيام هاي بازرگانياقناع رسانه اي پيام هاي بازرگاني و متغيرهاي زمينه اي خانواده ها