بهار 1392 - شماره 6 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم)
-
تبیین مولفه های پسامدرنیسم در رمان سرزمین گوجه های سبز (قلب حیوانی) اثر هرتا مولر
نویسنده : صمیم، رضا ؛ هاشمی، راحله ؛ سالاری، مریم ؛
(20 صفحه - از 11 تا 30 )
کلیدواژه ها: حقيقت ﺳﺎﺧﺘﺎر رواﻳﺖ ادبيات داستاني شالوده شكني ادبيات پسامدرن رمان سرزمين گوجه هاي سبز هرتا مولر
-
روستا در سینمای بعد از انقلاب (بررسی فیلم های روستایی دهه ی اول انقلاب 1367 - 1358)
نویسنده : جوانمرد، احسان ؛ حیدری، حسین ؛ موحدی، محمد باقر ؛
(26 صفحه - از 31 تا 56 )
کلیدواژه ها: روستا بازتاب سينما انقلاب اسلامي تحليل محتواي كيفي
-
تعارض های هویت جنسیتی سنتی و مدرن و عوامل موثر بر آن (مطالعه ی موردی زنان 24 تا 34 ساله ی شهر قزوین)
نویسنده : سفیری، خدیجه ؛ گودرزی، محسن ؛ میراشه، سمیه ؛
(24 صفحه - از 57 تا 80 )
کلیدواژه ها: هویت هویت جنسیتی هویت سنتی و مدرن تعارض هویت زنان قزوین .
-
مروری بر یافته های نوین در حوزه ی مطالعات رسانه و خانواده
نویسنده : لبیبی، محمد مهدی ؛
(18 صفحه - از 81 تا 98 )
کلیدواژه ها: طلاق ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ سالخوردگي جمعيت تفاوت هاي نسلي روابط خانوادگي زنجيره مراقبت جهاني نظريه هاي رسانه اي
-
کارکرد صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در افزایش - کاهش سرمایه ی اجتماعی و (ارائه ی الگوی مطلوب)
نویسنده : شکربیگی، عالیه ؛ مختاری زنجانی، امیر ؛
(22 صفحه - از 99 تا 120 )
کلیدواژه ها: آگاهی اجتماعی اعتماد اجتماعی سرمایۀ اجتماعی پیوندهای اجتماعی رسانه صداوسیما
-
بازنمایی زن در برنامه های گروه خانواده ی رادیو ایران بر مبنای تحلیل گفتمان انتقادی
نویسنده : غیاثیان، مریم سادات ؛ آقازاده، رقیه ؛
(16 صفحه - از 121 تا 136 )
کلیدواژه ها: بازنمايي زن تحليل گفتمان انتقادي برنامه راديويي مولفه هاي جامعه شناختي معنايي
-
بررسی میزان رعایت اخلاق رسانه ای در مجلات خانواده فارسی زبان
نویسنده : ببران، صدیقه ؛ مسروری، آیدا ؛
(18 صفحه - از 137 تا 154 )
کلیدواژه ها: اخلاق رسانه اي مجلات خانواده
-
مسئله ی آسیب پذیری اجتماعی شدن کودکان در فضای رسانه های فراملی مطالعه ی موردی: خانواده های شهر زنجان
نویسنده : صدفی، ذبیح الله ؛ محسنی تبریزی، علی رضا ؛
(31 صفحه - از 155 تا 185 )
کلیدواژه ها: آسيب اجتماعي شدن كودكان در فضاي شبكه هاي اينترنتي و ماهواره اي گرايش به پيام هاي بازرگاني انگيزه پيروي از پيام هاي بازرگاني گزينش پيام هاي مهم بازرگاني ارزش اقتصادي پيام هاي بازرگاني اقناع رسانه اي پيام هاي بازرگاني و متغيرهاي زمينه اي خانواده ها