بهار 1392 - شماره 6 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم)
-
نویسنده : صمیم، رضا ؛ هاشمی، راحله ؛ سالاری، مریم ؛
(20 صفحه - از 11 تا 30 )
کلیدواژه ها:حقيقتﺳﺎﺧﺘﺎر رواﻳﺖادبيات داستانيشالوده شكنيادبيات پسامدرنرمان سرزمين گوجه هاي سبزهرتا مولر
-
نویسنده : جوانمرد، احسان ؛ حیدری، حسین ؛ موحدی، محمد باقر ؛
(26 صفحه - از 31 تا 56 )
کلیدواژه ها:روستابازتابسينماانقلاب اسلاميتحليل محتواي كيفي
-
تعارض های هویت جنسیتی سنتی و مدرن و عوامل موثر بر آن (مطالعه ی موردی زنان 24 تا 34 ساله ی شهر قزوین)
نویسنده : سفیری، خدیجه ؛ گودرزی، محسن ؛ میراشه، سمیه ؛
(24 صفحه - از 57 تا 80 )
کلیدواژه ها:هویتهویت جنسیتیهویت سنتی و مدرنتعارض هویتزنان قزوین .
-
نویسنده : لبیبی، محمد مهدی ؛
(18 صفحه - از 81 تا 98 )
کلیدواژه ها:طلاقﺳﺮﻣﺎﻳﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲسالخوردگي جمعيتتفاوت هاي نسليروابط خانوادگيزنجيره مراقبت جهانينظريه هاي رسانه اي
-
نویسنده : شکربیگی، عالیه ؛ مختاری زنجانی، امیر ؛
(22 صفحه - از 99 تا 120 )
کلیدواژه ها:آگاهی اجتماعیاعتماد اجتماعیسرمایۀ اجتماعیپیوندهای اجتماعیرسانه صداوسیما
-
نویسنده : غیاثیان، مریم سادات ؛ آقازاده، رقیه ؛
(16 صفحه - از 121 تا 136 )
کلیدواژه ها:بازنمايي زنتحليل گفتمان انتقاديبرنامه راديوييمولفه هاي جامعه شناختيمعنايي
-
نویسنده : ببران، صدیقه ؛ مسروری، آیدا ؛
(18 صفحه - از 137 تا 154 )
کلیدواژه ها:اخلاق رسانه ايمجلات خانواده
-
مسئله ی آسیب پذیری اجتماعی شدن کودکان در فضای رسانه های فراملی مطالعه ی موردی: خانواده های شهر زنجان
نویسنده : صدفی، ذبیح الله ؛ محسنی تبریزی، علی رضا ؛
(31 صفحه - از 155 تا 185 )
کلیدواژه ها:آسيب اجتماعي شدن كودكان در فضاي شبكه هاي اينترنتي و ماهواره ايگرايش به پيام هاي بازرگانيانگيزه پيروي از پيام هاي بازرگانيگزينش پيام هاي مهم بازرگانيارزش اقتصادي پيام هاي بازرگانياقناع رسانه اي پيام هاي بازرگاني و متغيرهاي زمينه اي خانواده ها