کلیدواژه achievement / (77 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : تهوری، زهرا ؛ سعیدی، زری ؛
مجله:مطالعات آموزش زبان فارسی»پاییز و زمستان 1399- شماره 11 (20 صفحه - از 75 تا 94 )
کلیدواژه ها:مهارت خواندنسبک های یادگیریپیشرفت تحصیلیفارسی آموزان غیر فارسی زبان
-
22.
نویسنده مسئول : عباسي، مسلم ؛ نویسنده : درگاهی، شهریار ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»آذر و دی 1393 - شماره 27 ISC (5 صفحه - از 274 تا 278 )
-
23.
نویسنده : حیدر صباح حسین ؛ کاظم حسین غزال ؛
مجله:کلیة الآداب جامعة بغداد»السنة 2020 - العدد 135 (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:اثرالتحصیلالصف الثانی المتوسطقواعد اللغة العربیةاستراتیجیة الانشطة المتدرجة
-
24.
نویسنده : عبد الزىرة كزار جادر الزركاني ؛ سعد سوادي تعبان الساعدي ؛
مجله:کلیة الآداب جامعة بغداد»السنة 2020 - العدد 135 (24 صفحه - از 307 تا 330 )
کلیدواژه ها:التحصیلالصف الخامس الابتدائیقواعد اللغة العربیةاستراتیجیة (حصیرة المکان)
-
25.
نویسنده مسئول : برزابادی فراهانی، داود ؛ نویسنده : رجايی، ازاده ؛
مجله:نقد زبان و ادبیات خارجی»پاییز و زمستان 1399 - شماره25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 211 تا 237 )
کلیدواژه ها:پیشرفتانگیزهواژه های کلیدی: تکلیف تمرینیتکلیف آماده سازیتکلیف گسترده
-
26.
نویسنده مسئول : سلامتی، معصومه ؛
مجله:ایده های نوین روانشناسی»پاییز 1399 - شماره 10 (9 صفحه - از 197 تا 205 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیسلامت روانکیفیت خدمات آموزشیدانشآموزاندانشآموزان مدارس ابتداییمعلمسلامت روان دانشآموزان
-
27.
نویسنده : سلامتی، معصومه ؛
مجله:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»تابستان 1399،دوره ششم - شماره2 (10 صفحه - از 190 تا 199 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیکیفیت خدمات آموزشیدانش آموز ابتدایی
-
28.
نویسنده مسئول : فضلعلی، فاطمه ؛
مجله:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»تابستان 1399، دوره دهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 376 تا 389 )
کلیدواژه ها:پیشرفتتوسعه حرفهایروش معکوسنو معلم زبان انگلیسی
-
29.
نویسنده : الحسناوی، الدکتور حاکم موسی عبد خضیر ؛
مجله:كلية التربية الأساسية»حزیران 2020 - العدد 47 (43 صفحه - از 255 تا 297 )
کلیدواژه ها:التاریخالتحصیلالصف الخامس الادبیاستراتیجیة ارسل مشکلةمهارات ما وراء المعرفة
-
30.
نویسنده : Raghad Kamal Hameed ؛ Raheem KamilKhudair ؛ Lamia merry Salah ؛
مجله:كلية التربية الأساسية»حزیران 2020 - العدد 47 (6 صفحه - از 450 تا 455 )
کلیدواژه ها:achievementTechnologye learning