کلیدواژه teaching-learning model / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : عبداله یار، علی ؛ سجادی، سیدمهدی ؛ فرمهینی فراهانی، محسن ؛ نویسنده مسئول : سبحانی نژاد، مهدی ؛
مجله:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار 1400 - شماره 68 رتبه: A+/ISC (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:تدریس خلاقالگوی یاددهی- یادگیریالگوی دلوز و گاتاریمعرفتشناسی
-
2.
نویسنده : Ebrahimi Zarandi، Maryam ؛ Manzari Tavakoli، Ali Reza ؛ Zeinaddini Meimand، Zahra ؛ Slotani، Amanollah ؛ نویسنده مسئول : Manzari Tavakoli، Hamdollah ؛
مجله:Iranian Journal of Learning and Memory»Summer 2020, Volume 3 - Number 10 رتبه: ب (7 صفحه - از 17 تا 23 )
کلیدواژه ها:intelligenceProblem Solving Abilityteaching-learning modelcreativeness and creativity
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Iranian Journal of Learning and Memory 1 |
نشریه پژوهش در برنامه ریزی درسی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
معرفتشناسیepistemologyCreative teachingالگوی دلوز و گاتاریتدريس خلاقcreativeness and creativityintelligenceProblem Solving Abilityالگوی یاددهی- یادگیری
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)