پاییز و زمستان 1397، دوره بیست و یکم - شماره 2 رتبه د (وزارت علوم)
-
تکرار محرک و ادراک زمان: آمادهسازی تکرار یا سرکوب تکرار؟
نویسنده : صبوری مقدم، دکتر حسن ؛ نظری، دکتر محمدعلی ؛ خسروآبادی، دکتر رضا ؛ سپاسی مقدم، دکتر حسین ؛
(27 صفحه - از 7 تا 33 )
کلیدواژه ها: سرکوب تکرار مکانیسمهای ادراک زمان اثر آدبال آمادهسازی تکرار تقویت تکرار
-
تاثیر مداخله گروهی مبتنی بر برنامه دیروزیر بر کاهش مشکلات برونریزی شده کودکان مبتلا به اتیسم با عملکرد بالا
نویسنده : رحیمی، افسانه ؛ یاراحمدیان، دکتر احمد ؛ عابدی، دکتر احمد ؛ فرامرزی، دکتر سالار ؛
(24 صفحه - از 34 تا 57 )
کلیدواژه ها: اختلال اتیسم با عملکرد بالا مداخله گروهی مهارت های اجتماعی مشکلات برون ریزی شده مقیاس درجه بندی بهبود مهارتهای اجتماعی
-
رابطه نمره خردهمقیاس اسکیزوفرنیا در مقیاس MMPI-۲ با عملکرد حافظه و توجه، در یک گروه غیربالینی
نویسنده : جوانمرد، دکتر غلامحسین ؛
(15 صفحه - از 58 تا 72 )
کلیدواژه ها: حافظه آشکار حافظه بازشناسی توجه حافظه یادآوری مقیاس اسکیزوفرنیا در MMPI ۲
-
نقش بدرفتاری دوران کودکی و آلکسی تایمی در پیشبینی اختلال شخصیت مرزی (BPD): مطالعهای در جمعیت غیر بالینی
نویسنده : محمودعلیلو، دکتر مجید ؛ هاشمی، دکتر تورج ؛ بیرامی، دکتر منصور ؛ بخشیپور، دکتر عباس ؛ شریفی، دکتر محمدامین ؛
(24 صفحه - از 73 تا 96 )
کلیدواژه ها: اختلال شخصیت مرزی بدرفتاری دوران کودکی آلکسی تایمی
-
پیشبینی نارسایی هیجانی و مشکلات بینفردی بر اساس سبکهای دلبستگی
نویسنده : فرجی، پریسا ؛ فرخزاد، دکتر پگاه ؛ ثابت، دکتر مهرداد ؛
(22 صفحه - از 97 تا 118 )
کلیدواژه ها: سبکهای دلبستگی نارسایی هیجانی مشکلات بین فردی
-
تاثیر آموزش همشاگردی بر یادگیری درس ریاضی در کلاسهای چندپایه با استفاده از طرح تک آزمودنی همراه با بررسی کیفی
نویسنده : عابدینی، دکتر یاسمین ؛ مرتضویزاده، دکتر سید حشمتالله ؛
(17 صفحه - از 119 تا 135 )
کلیدواژه ها: طرح تک آزمودنی یادگیری ریاضی کلاسهای چندپایه آموزش همشاگردی