Summer 2022, Volume 10 - Number 3
-
نویسنده مسئول : Karimi Nezhad، Farahnaz ؛ نویسنده : Yavari، Gholamreza ؛ Kazemnejad، Mehdi ؛ Delavar، Amin ؛
(16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:grounded theoryAgricultural CropsFuture MarketStandard Identification
-
نویسنده مسئول : Shababi، Hooman ؛ نویسنده : Golestani، Sogand ؛
(10 صفحه - از 17 تا 26 )
کلیدواژه ها:Competitive AdvantageOrganization PerformanceInternal Green MarketingStrategies Green marketing orientation
-
نویسنده مسئول : Gholamnia Roshan، Hamid Reza ؛ نویسنده : Nematnezhad، Kourosh ؛ Meskarian Amiri، Neda ؛
(9 صفحه - از 27 تا 35 )
کلیدواژه ها:Social Responsibilitygender of board membersBoard independence and size
-
نویسنده : Hosseinikhah Choshaly، Sahar ؛
(12 صفحه - از 36 تا 47 )
کلیدواژه ها:Green MarketingTheory of Planned BehaviorGreen PracticesGreen Purchasing BehaviourReducing Waste
-
نویسنده : Olfat، Laya ؛ نویسنده مسئول : Pishdar، Mahsa ؛
(18 صفحه - از 48 تا 65 )
کلیدواژه ها:Fuzzy SetsINTERVAL TYPEEnvironmental Good Governance2 Fuzzy DEMATEL
-
نویسنده مسئول : Nikzad، Mohammad Sadegh ؛ نویسنده : Vafaian، Soodabeh ؛
(11 صفحه - از 66 تا 76 )
کلیدواژه ها:entrepreneurial educationDigital entrepreneurial self-efficacyDigital entrepreneurship performanceDigital start-ups