-
1.
نویسنده : طبرسا، غلامعلی ؛ رضائیان، علی ؛ نظر پوری، امیر هوشنگ ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 47 تا 72 )
کلیدواژه ها:هوشمندی رقابتیسرمایه های فکریجوامع دانشیهوشمندی انسانیهوشمندی ساختاریسازمان های دانش بنیانهوشاطلاعاتدانشسازمانمزیت رقابتیمدلهوشمندی سازمانی
-
2.
طراحی و تبیین مدل سیستمی به منظور ارزیابی جذابیت بازارهای بین المللی برای صادرکنندگان کشور افغانستان
نویسنده : طبرسا، غلامعلی ؛ اخلاقی، یحیی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1392 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 97 تا 118 )
کلیدواژه ها:رویکرد سیستمیعملکرد صادراتیارزیابی جذابیت بازارهای بین المللیجمهوری اسلامی افغانستانانتخاب بازارهای بین المللی