کلیدواژه هوشمندی رقابتی / (42 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
ارائه الگوی درس هوشمندی رقابتی برای برنامه آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی
نویسنده : اورعی، نرگس ؛ صنعت جو، اعظم ؛ آهنچیان، محمدرضا ؛
مجله : کتابداری و اطلاع رسانی » تابستان 1401 - شماره 98 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 64 تا 94 )
کلیدواژه ها: آموزش برنامه درسی کتابداری هوشمندی رقابتی علم اطلاعات و دانش شناسی
-
2.
تاثیر مدیریت دانش بر بازاریابی تجارت الکترونیک با نقش میانجی گری هوشمندی رقابتی
نویسنده : جعفری، محمد ؛
همایش : پژوهش های سازمان و مدیریت » دوره 3؛ 1401/02/29 - 1401/02/29 (13 صفحه - از 629 تا 641 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش بازاریابی الکترونیکی بانک انصار هوش مندی رقابتی
-
3.
طراحی مدل مزیت رقابتی برای بازار برق ایران
نویسنده : فلاحتکار، رضا ؛ نویسنده مسئول : اسکندرپور، بهروز ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » فروردین 1401 - شماره 17 ISC (23 صفحه - از 786 تا 808 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی مزیت رقابتی بازار برق هوشمندی رقابتی منابع رقابتی
-
4.
بررسی تاثیر داشبورد بازاریابی بر رقابتپذیری سازمانی با تبیین نقش میانجی حافظۀ بازاریابی و هوشمندی رقابتی
نویسنده : نظرپوری، امیرهوشنگ ؛ بیرانوند، نسا ؛ نویسنده مسئول : محمدیاری، زهره ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » بهار 1401 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 43 تا 68 )
کلیدواژه ها: هوشمندی رقابتی رقابتپذیری سازمانی حافظۀ بازاریابی داشبورد بازاریابی
-
5.
تأثیر ابزار هوشمندی رقابتی بر سودآوری شرکت های تولیدی شهرستان کرج
نویسنده : نورمرادی، زینب ؛
همایش : الگوهای نوین مدیریت کسب و کار » دوره 4؛ 1400/03/30 - 1400/03/30 (12 صفحه - از 3103 تا 3114 )
کلیدواژه ها: کیفیت نوآوری مزیت رقابتی هوشمندی رقابتی
-
6.
هوشمندی فناوری در سازمانهای فناوری پیشرفته
نویسنده : محمدی، فاطمه ؛ تقوا، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : کاظم پوریان، سعید ؛
مجله : سیاست نامه علم و فناوری » بهار 1400 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم (18 صفحه - از 51 تا 68 )
کلیدواژه ها: مدیریت نوآوری هوشمندی رقابتی هوشمندی فناوری چرخه هوشمندی فناوری
-
7.
ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 با استفاده از تکنیک متنکاوی در وبسایتهای رسانههای اجتماعی
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛ نویسنده : فیض، داوود ؛ طاهری، غزاله ؛
مجله : پژوهش های مدیریت در ایران » زمستان 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 98 تا 125 )
کلیدواژه ها: متنکاوی مدلسازی ساختاری- تفسیری تحلیل احساسی کلمات هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 هوشمندی رقابتی رسانههای اجتماعی
-
8.
بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی بر اثربخشی بازاریابی
نویسنده : کیماسی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : خوشنویس، مژده ؛
مجله : مدیریت تبلیغات و فروش » تابستان 1399 - شماره 2 ISC (14 صفحه - از 470 تا 483 )
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی هوشمندی رقابتی اثربخشی بازاریابی
-
9.
تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهرهگیری از قابلیتهای شبکههای اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ آقازاده، هاشم ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ نویسنده مسئول : غریبی، معین ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » زمستان 1398، دوره یازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 742 تا 761 )
کلیدواژه ها: شبکههای اجتماعی هوشمندی رقابتی روش پژوهش شبکهنگاری صنعت ماءالشعیر
-
10.
پیش بینی هوشمندی رقابتی مدیران آموزشی بر اساس دینداری و هوش سیاسی
نویسنده مسئول : جان نثاری لادانی، زهرا ؛ نویسنده : گودرزی، اکرم ؛ مالکی کوپایی، زینب ؛
مجله : پژوهش های رهبری و مدیریت آموزشی » تابستان 1398 - شماره 20 (27 صفحه - از 91 تا 117 )
کلیدواژه ها: هوشمندی رقابتی هوش سیاسی دینداری در کار
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (22 مقاله)
- ب (5 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)