-
1.
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛
مجله:زبان و ادب فارسی (دانشگاه تبریز)»پاييز 1376 - شماره 164 ISC (30 صفحه - از 214 تا 243 )
-
2.
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛
مجله:زبان و ادب فارسی (دانشگاه تبریز)»بهار 1385 - شماره 198 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (50 صفحه - از 99 تا 148 )
-
3.
نویسنده : Farrokhi، Farahmand ؛
مجله:زبان و ادب فارسی (دانشگاه تبریز)»زمستان 1373 و بهار 1374 - شماره 153 و 154 ISC (28 صفحه - از 214 تا 241 )
-
4.
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛
مجله:زبان و ادب فارسی (دانشگاه تبریز)»پاییز و زمستان 1385 - شماره 200 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 91 تا 132 )
-
5.
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛
مجله:زبان و ادب فارسی (دانشگاه تبریز)»بهار و تابستان 1375 - شماره 158 و 159 ISC (26 صفحه - از 266 تا 291 )
-
6.
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛ نویسنده مسئول : Fallah Vazirabad، Aylar ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter and Spring 2021 - Number 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 193 تا 213 )
کلیدواژه ها:CALLMOOCDigital Game-Based Learning
-
7.
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛ Ghandkaran-Shotorban، Sepideh ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer & Autumn 2014 - Number 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 57 تا 70 )
کلیدواژه ها:expansionSystemic Functional LinguisticsProjectionresearch article abstractsclause complextaxisApplied LinguisticsSF
-
8.
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛ Emami، Safoora ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring 2008 - Number 2 ISC (37 صفحه - از 62 تا 98 )
کلیدواژه ها:research articlesAcademic writingboosters: HedgesDoubt and CertaintyApplied Linguistics
-
9.
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛ Ashrafi، Somayeh ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn & Winter2009 - Number 212 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 39 تا 75 )
کلیدواژه ها:research articlesAcademic DisciplinesTextual Metadiscourse Resources
-
10.
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛ Sattarpour، Simin ؛
مجله:Applied Research on English Language»Summer 2017, Volume 6 - Number 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 387 تا 410 )
کلیدواژه ها:Cognitive Task Complexity (CTC)Planning TimeIntentional Reasoning DemandsLanguage Learning Aptitude.