-
1.
نویسنده : رضانیا، آوات ؛ حسینی، مریم ؛
مجله:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»تابستان و پاییز 1392 - شماره 4 و 5 (20 صفحه - از 5 تا 24 )
کلیدواژه ها:تلویزیونمصرف گراییتبلیغات بازرگانی ماهواره ایتله شاپینگ (خرید از راه دور)
-
2.
نویسنده : خالق پناه، کمال ؛ دلپسند، کامل ؛ رضانیا، آوات ؛
مجله:رسانه»پاییز 1391 - شماره 88 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 75 تا 88 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتاسطورهشناسیمصرفگراییتلهشاپینگخرده بورژوازیسرمایهداری متاخر