-
1.
نویسنده : مزروعی، حسین ؛ بازرگانی، محمد ؛ غضنفری، احمد ؛ فرهی بوزنجانی، برزو ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»زمستان 1388 - شماره 5 ISC (16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها:عواملارتباطات سازمانی اثربخشمؤلفه ها و شاخص های انسانی و سازمانی: ارتباطات سازمانی اثربخشمؤلفهها و شاخصهای انسانی و سازمانیارتباطات سازمانی
-
2.
نویسنده : علی اکبری، حسین ؛ بازرگانی، محمد ؛ اسکندری، مجتبی ؛ سبحانی، محمدقاسم ؛
مجله:مدیریت اسلامی»شهریور 1389 - شماره 79 ISC (28 صفحه - از 37 تا 64 )
کلیدواژه ها:کنترل و نظارتنظریه مفهومسازی داده بنیادنظارت عالی خداوندنظارت همگانی یا امر به معروف و نهی از منکرنظارت بر خویشتن
-
3.
نویسنده : محمدی، ابوالفضل ؛ بازرگانی، محمد ؛ پورسعید، سید مسعود ؛ ازگلی، محمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»بهار و تابستان 1390 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:قرآن کریمپیامبر اکرم(ص)الگوی تعالیفرماندهان و مدیراننظریه پردازی داده بنیادسپاه پاسداران انقلاب اسلامینظريهپردازي دادهبنيادپیامبرخداکدگذاری
-
4.
نویسنده : احمدنیا آلاشتی، سیامک ؛ محمدی، ابوالفضل ؛ بازرگانی، محمد ؛ اسکندری، مجتبی ؛
مجله:مدیریت اسلامی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 87 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 11 تا 36 )
کلیدواژه ها:انگیزش در قرآنتمایلات و گرایشهای متعالی در قرآنروش داده بنیاد (رویش نظریه )الگوی انگیزشانگیزشقرآن کریمانساننظریهسازمانانگیزهنظریه انگیزشایمان