-
1.
بررسی عوامل موثر و مشکلات شرکت ها در بکارگیری تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکت های صادراتی ایران)
نویسنده : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مهدیه، امید ؛
مجله:دانشور رفتار»دی 1389 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 395 تا 416 )
کلیدواژه ها:اینترنتتجارت الکترونیککسب و کار الکترونیکاینترانتاکسترانتمبادله الکترونیکی دادهشرکت های صادراتی
-
2.
نویسنده : حبیبی، ستار ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1398 - شماره 15 (13 صفحه - از 92 تا 104 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکبازاریابی محتواییبازاریابی درونگرامدل ساختاری-تفسیری