-
1.
تاثیر آموزش سازندهگرا بر میسان رضایت و یادگیری شرکتکنندگان در دوره های آموزش مداوم پسشکی مبتنی بر وب
نویسنده : ابراهیمی کوشکمهدی، سمیه ؛ کرمی، مرتضی ؛ آهنچیان، محمدرضا ؛ مسنن مظفری، پگاه ؛
مجله:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»تابستان 1393 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:یادگیریرضایتیادگیری مبتنی بر وبنظریه سازنده گراییآموزشپزشکیطراحیآزمایشفراگیرانآزمون
-
2.
نویسنده : بختیاری فایندری، منصوره ؛ بذرافشان مقدم، مجتبی ؛ آهنچیان، محمدرضا ؛ کارشکی، حسین ؛
مجله:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»تابستان 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 165 تا 184 )
کلیدواژه ها:مدیران آموزشیرهبری تحولیمجتمعهای آموزشینفوذ آرمانی(کاریزما)نفوذآرمانیکاریزمامعلمانLeadershipرهبر کاریزماپرسشنامه
-
3.
بررسی نقش انگیزش تحصیلی و مهارت های رایانه ای دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبی
نویسنده : عجم، علی اکبر ؛ جعفری ثانی، حسین ؛ مهرام، بهروز ؛ آهنچیان، محمدرضا ؛
مجله:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»پاییز 1392 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 63 تا 82 )
کلیدواژه ها:داﻧﺸﺠﻮﻳﺎنانگيزش تحصيلييادگيري تركيبيدانشگاه پيام نورمهارت هاي رايانه اي
-
4.
نویسنده : بختیاری فایندری، منصوره ؛ بذرافشان مقدم، مجتبی ؛ آهنچیان، محمدرضا ؛ کارشکی، حسین ؛
مجله:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»زمستان 1393 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 169 تا 188 )
کلیدواژه ها:مدیران آموزشیرهبری تحولینفوذ آرمانی (کاریزما)مجتمعهای آموزشینفوذنفوذآرمانیآرمانیکاریزماکاریزما