کلیدواژه یادگیری / (1269 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی نقش تکنولوژی و فناوری بر عملکرد تحصیلی و یادگیری دانش آموزان
نویسنده مسئول : منوچهری، طاهره ؛ نویسنده : دانشمند، فاطمه ؛ جوکاری منفرد، صغری ؛
مجله : پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش » مهر 1402 - شماره 64 (19 صفحه - از 37 تا 55 )
کلیدواژه ها: یادگیری دانش آموزان فناوری نوین پیشبرد
-
2.
بررسی تاثیر و اهمیت روش های تدریس مورد استفاده معلم بر یادگیری دانش آموزان
نویسنده مسئول : نیک پروری، مسعود ؛ نویسنده : ایرونی، طاهره ؛ کریمی اشنی، صدیقه ؛ حسینی پور، سیده زهرا ؛ کرم تاجدی، اعظم اله ؛
مجله : پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش » مهر 1402 - شماره 64 (34 صفحه - از 69 تا 102 )
-
3.
اثربخشی استفاده از تکنولوژی آموزشی در جریان تدریس بر یادگیری دانشآموزان
نویسنده : شمس كلات، سيد عمادالدين ؛ آزاد شهركي، سمانه ؛ عيدي، آرش ؛
مجله : مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره) » پاییز 1402 - شماره 60 (10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها: آموزش تکنولوژی یادگیری معلم فناوری اطلاعات فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشآموزان تدریس
-
4.
بررسی نقش فعالانه معلم و اثربخشی آن در جریان تدریس در فرایند یاددهی – یادگیری دانشآموزان
نویسنده : بابائي اوصالو، مريم ؛ بابائي اوصالو، زهرا ؛
مجله : مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره) » پاییز 1402 - شماره 60 (14 صفحه - از 11 تا 24 )
کلیدواژه ها: معلمان یادگیری تدریس دانشآموزان یاددهی معلم خلاقیت علمی آموزش تفکر مدرسه
-
5.
بررسی شیوههای بهبود جریان یادگیری با نگاهی به اثربخشی تکنولوژی آموزشی و فناوری نوین در مدارس
نویسنده : رعيتي شوازي، عليرضا ؛ كريمي زارچي، حامد ؛ اقبالي زارچ، فاطمه ؛
مجله : مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره) » پاییز 1402 - شماره 60 (10 صفحه - از 41 تا 50 )
کلیدواژه ها: تکنولوژی تعلیم تربیت یادگیری یاددهی فناوری فناوری اطلاعات تکنولوژی آموزشی دانشآموزان فناوری اطلاعات و ارتباطات معلمان پژوهش
-
6.
بررسی شیوههای تحول در مدارس با تکیه بر روش تدریس نوین
نویسنده : سعدي آل كثير، مهدي ؛ بخشيان، فاطمه ؛ برمكي، هاجر ؛
مجله : مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره) » پاییز 1402 - شماره 60 (14 صفحه - از 63 تا 76 )
کلیدواژه ها: تحول معلمان یادگیری تدریس مدارس خلاقیت معلم آموزش مدرسه دانشآموزان روش کودکان تفکر شیوه
-
7.
رابطه هوش و یادگیری دانشآموزان مقطع ابتدایی
نویسنده : محبي نوذر، آسيه ؛
مجله : مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره) » پاییز 1402 - شماره 60 (8 صفحه - از 147 تا 154 )
کلیدواژه ها: هوش یادگیری دانشآموزان هوش هیجانی دانش توانایی یادگیری زبان دوم موفقیت کنترل
-
8.
رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و سبکهای فرزندپروری با خلق و خوی کودک
نویسنده : هوشمند اباتري، خديجه ؛
مجله : مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره) » پاییز 1402 - شماره 61 (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها: آموزش هوش مصنوعی یادگیری واقعیت مجازی کودکان فرزندپروری والدین سبک خانواده ویژگیهای شخصیتی تربیت
-
9.
آثار روشهای تدریس فعال در دانشآموزان
نویسنده : رجب زاده، راهيل ؛ محمدي، معصومه ؛ ويسه، اعظم ؛ خالدي، اسما ؛
مجله : مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره) » پاییز 1402 - شماره 60 (13 صفحه - از 625 تا 637 )
کلیدواژه ها: جامعه یادگیری اطلاعات تدریس فعال فعالیت درسی روش تدریس فعال دانشآموزان معلم روش آموزش روش تدریس ایفای نقش نمایش آموزگار
-
10.
بررسی اثربخشی بکارگیری فناوری نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی بر فرآیند یاددهی معلمان و یادگیری دانشآموزان
نویسنده : هوشمند اباتري، فاطمه ؛
مجله : مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره) » پاییز 1402 - شماره 60 (15 صفحه - از 609 تا 623 )
کلیدواژه ها: معلمان یادگیری دانشآموزان یاددهی فناوری نوین اطلاعات و ارتباطات فناوری اطلاعات و ارتباطات فناوری دانش آموزش
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (241 مقاله)
- ب (113 مقاله)
- علمی-ترویجی (50 مقاله)
- الف (36 مقاله)
- A (25 مقاله)
- ج (17 مقاله)
- A+ (14 مقاله)
- B (10 مقاله)
- C (7 مقاله)
- د (6 مقاله)
- بین المللی (4 مقاله)