-
1.
نویسنده : محمد پور زرندی، حسین ؛ قادری، جعفر ؛ طباطبایی مزدآبادی، سید محسن ؛
مجله:اقتصاد و مدیریت شهری»زمستان 1391- شماره 1 ISC (12 صفحه - از 37 تا 48 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعرضایت مشتریخود ارزیابیخدمات شهریمدل تعالی سازمانی
نویسنده : محمد پور زرندی، حسین ؛ قادری، جعفر ؛ طباطبایی مزدآبادی، سید محسن ؛
مجله:اقتصاد و مدیریت شهری»زمستان 1391- شماره 1 ISC (12 صفحه - از 37 تا 48 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعرضایت مشتریخود ارزیابیخدمات شهریمدل تعالی سازمانی