-
1.
نویسنده : سعیدی، کورش ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجله:تغییرات اجتماعی - فرهنگی»بهار 1396، سال چهاردهم - شماره 52 رتبه A (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 96 تا 118 )
کلیدواژه ها:جامعهمدلسازیاثربخشی تبلیغاتعلاقه به برند
-
2.
نویسنده : سعیدی، کورش ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»پاییز 1396 - شماره 91 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 61 تا 91 )
کلیدواژه ها:مدل سازیبانک رفاهتبلیغات تلویزیونیاثربخشی تبلیغاتعلاقه به برند