موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 90 |
علوم اجتماعی 84 |
میان رشته ای 26 |
هنر و معماری 15 |
علوم تربیتی 9 |
علوم سیاسی 8 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 6 |
حوزه سلامت 3 |
ادبیات و زبانها 3 |
اقتصاد 3 |
روانشناسی 2 |
حسابداری 1 |
اخلاق 1 |
تربیت بدنی 1 |
فقه و اصول 1 |
تاریخ 1 |
فلسفه و کلام 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 254 |
عربی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 142 |
علمی-ترویجی 10 |
-
1.
ارزش گذاری رسانهای در پوشش اخبار سلامت: مورد مطالعه پاندمی کووید- ۱۹
نویسنده : جعفری، فریبا ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ دلاور، علی ؛ نویسنده مسئول : نصراللهی کاسمانی، اکبر ؛
مجله : مدیریت بهداشت و درمان » زمستان 1400، دوره دوازدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (15 صفحه - از 7 تا 21 )
کلیدواژه ها: ایران آلمان کووید-19 اخبار سلامت ارزشگذاری رسانهای
-
2.
تبیین الگویی مبتنی بر شاخص های توانمندی و مهارت های مدیران رسانه ای و اثر بخشی آن در پیشبرد اهداف کلان افق 1404
نویسنده : واشقانی فراهانی، مریم ؛ رسولی، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : فرهنگی، علی اکبر ؛
مجله : رسانه » زمستان 1400 - شماره 125 رتبه علمی-ترویجی/ISC (22 صفحه - از 53 تا 74 )
کلیدواژه ها: الگو اثربخشی مدیران رسانه شاخص توانمندی توانمندی و مهارت های مدیران رسانه ای اهدف کلان افق 1404
-
3.
اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش
نویسنده : کریمی، بهزاد ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : دلاور، علی ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » زمستان 1400 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی شبکه اجتماعی پیامرسان فوری تجربه زیسته اینستاگرام جوانان بزرگسال
-
4.
الگوی سیاست گذاری اقتصاد سیاسی توسعه اقتصاد و رسانه با محوریت خبرگزاری ها
نویسنده : روشن بخش قنبری، امیر ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : صمدی، مهران ؛
مجله : پژوهش های روابط بین الملل » زمستان 1400 - شماره 43 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (21 صفحه - از 119 تا 139 )
کلیدواژه ها: اقتصاد رسانه الگو داده بنیاد اقتصاد رسانه ای
-
5.
طراحی الگوی تأثیر رسانهها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه
نویسنده : ادوسی، علی ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ نجف بیگی، رضا ؛ نویسنده مسئول : فرهنگی، علی اکبر ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 845 تا 860 )
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی مدیریت رسانه ارتباطات یکپارچه بازاریابی
-
6.
سرمایه اخلاقی تقویت کننده الگوی مفهومی اقتصاد رسانه ای
نویسنده : روشن بخش قنبری، امیر ؛ فرهنگی، دکتر علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : صمدی، دکتر مهران ؛
مجله : اخلاق در علوم و فناوری » پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (8 صفحه - از 119 تا 126 )
کلیدواژه ها: اخلاق رسانه اقتصاد رسانهای
-
7.
بررسی سبک رهبری تحولگرا و رابطه آن با اثربخشی سازمانی در سازمان صدا و سیما
نویسنده مسئول : میکايیلی، علی ؛ نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ حسینی دانا، حمید رضا ؛
مجله : مدیریت فرهنگی » پاییز 1400 - شماره 53 رتبه علمی-پژوهشی (26 صفحه - از 37 تا 62 )
کلیدواژه ها: رهبری سبک رهبری اثربخشی سازمانی صداوسیما رهبری تحول گرا
-
8.
طراحی الگوی تاثیر رسانههای سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه
نویسنده : آدوسی، علی ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ نجف بیگی، رضا ؛ نویسنده مسئول : فرهنگی، علی اکبر ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » پاییز 1400 - شماره 54 رتبه علمی-پژوهشی (10 صفحه - از 7 تا 16 )
کلیدواژه ها: تعهد سازمانی دلبستگی شغلی مدیریت رسانه تحول دیجیتال
-
9.
عوامل بازدارنده در پذیرش فناوریهای جدید اطلاعاتی و ارتباطی در بین مدیران سازمانهای رسانهای
نویسنده مسئول : فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده : مظفری، افسانه ؛ جرجانی، شهرام ؛
مجله : علوم خبری » تابستان 1400 - شماره 38 (19 صفحه - از 93 تا 111 )
کلیدواژه ها: سازمانهای رسانهای فناوریهای ارتباطی فناوریهای جدید اطلاعاتی
-
10.
بررسی تاثیر شایعات اقتصادی در شبکه اجتماعی تلگرام بر روند توسعه ملی
نویسنده : جرجانی، شهرام ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : مظفری، افسانه ؛
مجله : مطالعات توسعه اجتماعی ایران » تابستان 1400، سال سیزدهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (11 صفحه - از 123 تا 133 )
کلیدواژه ها: توسعه توسعه ملی شایعه شبکه های اجتماعی تلگرام