رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 71 |
ب 50 |
الف 16 |
A 13 |
B 12 |
علمی-ترویجی 5 |
د 4 |
ج 2 |
C 2 |
A+ 1 |
-
1.
بررسی روانشناختی عضویت در شبکه های اجتماعی بر خودشیفتگی، خودباوری و نیازبه همبستگی کاربران
نویسنده : امامی رودسری، حسین ؛ سلطانی فر، محمد ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : عقیلی، سید وحید ؛
مجله : رسانه » بهار 1402 - شماره 130 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها: خودباوری شبکه اجتماعی خودشیفتگی ارتباطات میان فردی نیاز به همبستگی کاربران عضویت شبکههای اجتماعی
-
2.
تحلیل ماهیت گفتمان حمایت از برند ایرانی در اسناد پایین دستی رسانه ملی
نویسنده : ضیائی، زینب ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : عباس پور، عباس ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (23 صفحه - از 8112 تا 8134 )
کلیدواژه ها: برند اقتصاد مقاومتی توسعه گفتمان اسناد رسانه ملی حمایت تحلیل برند ایرانی بازرگانی اسـناد رویکرد
-
3.
چگونگی پوشش محتوای اخبار سلامت در تلویزیون ایران و آلمان: پاندمی کووید-۱۹
نویسنده : جعفری، فریبا ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ دلاور، علی ؛ نویسنده مسئول : نصرالهی، اکبر ؛
مجله : مطالعات فرهنگی و ارتباطات » زمستان 1401 - شماره 69 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 309 تا 335 )
کلیدواژه ها: محتوای خبری اخبار سلامت کووید- ۹
-
4.
طراحی مدل پلتفرمی اتاق خبر برای رسانههای داخلی (سازمانهای مطبوعاتی)
نویسنده : دلیری، جواد ؛ خانیکی، هادی ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : سلطانیفر، محمد ؛
مجله : مطالعات رسانه های نوین » زمستان 1401- شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (49 صفحه - از 387 تا 435 )
کلیدواژه ها: دیجیتالی شدن رسانه های نوین اتاق خبر همگرایی رسانه ای پلتفرم
-
5.
بررسی مدلهای اتاقهای خبر سازمانهای رسانهای جهان به منظور طراحی مدل نوین اتاق خبر برای رسانههای داخلی
نویسنده : دلیری، جواد ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ خانیکی، هادی ؛ نویسنده مسئول : سلطانی فر، محمد ؛
مجله : رسانه » زمستان 1401 - شماره 129 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 155 تا 179 )
کلیدواژه ها: روزنامهنگاری مدیریت رسانه دیجیتالی شدن اتاق خبر رسانه ارتباطات کدگذاری اطلاعات فناوری
-
6.
بررسی مولفههای بازاریابی دیجیتال از منظر توسعه صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتلهای جزیره کیش)
نویسنده : طهماسب پور، زهرا ؛ نعامی، عبداله ؛ آسایش، فرزاد ؛ نویسنده مسئول : فرهنگی، علی اکبر ؛
مجله : پژوهش های مدیریت راهبردی » پاییز 1401 - شماره 86 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (26 صفحه - از 131 تا 156 )
کلیدواژه ها: توانمندسازی توسعه گردشگری زیرساختها بازاریابی دیجیتال قصد گردشگری
-
7.
طراحی و ارائه مدل تأثیرگذاری برنامه های خلاق رسانه ملی بر توسعه فرهنگ مالیاتی
نویسنده : قبله ای، غلامرضا ؛ سبحانی، عبدالرضا ؛ نویسنده مسئول : فرهنگی، علی اکبر ؛
مجله : ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی » پاییز 1401، دوره دوازدهم - شماره 2 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (27 صفحه - از 225 تا 251 )
کلیدواژه ها: رسانه رسانه ملی فرهنگ مالیاتی مودیان مالیاتی مالیاتی مصاحبه تأثیر عوام
-
8.
نقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانهای بینالمللی گروههای تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش)
نویسنده : قاپچی، هومن ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ نویسنده مسئول : شریفی، سید مهدی ؛
مجله : دین و ارتباطات » پاییز و زمستان 1401 - شماره 62 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 313 تا 341 )
کلیدواژه ها: هویت مقاومت رسانههای نوین محرومیت نسبی شستشوی مغزی ازخودبیگانگی حادواقعیت کنترل ذهن اقناع رسانهای پساداعشیزم ذهن بیخانمان
-
9.
طراحی الگوی اعتماد درونسازمانی از طریق کنش جمعی در آموزشوپرورش شهر تهران (با استفاده از تئوری داده بنیاد)
نویسنده : آزاده، سعید ؛ زاهدی، سید محمد ؛ نویسنده مسئول : فرهنگی، علی اکبر ؛
مجله : پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی » مهر 1401 - شماره 107 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 343 تا 361 )
کلیدواژه ها: اعتماد آموزشوپرورش کنش جمعی تئوری داده بنیاد درونسازمانی
-
10.
طراحی الگوی مدیریت هوشمند جدول پخش تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : توحیدی، علی رضا ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : نعمتی انارکی، داود ؛
مجله : رسانه های دیداری و شنیداری » پاییز 1401 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 103 تا 130 )
کلیدواژه ها: هوش مصنوعی یادگیری ماشینی مدیریت هوشمند جدول پخش تلویزیون