-
1.
نویسنده : قدم پور، عزت اله ؛ کریمیان، مجتبی ؛ پیرعین الدین، سعید ؛ باغخانی، نرگس ؛ نویسنده مسئول : یوسف وند، مهدی ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»آذر و دی 1397، دوره یازدهم - شماره 5 ISC (9 صفحه - از 113 تا 121 )
کلیدواژه ها:روش تدریسمعنای تحصیلالگوی پیش سازماندهندهنیازهای خودتعیین گری
-
2.
نویسنده : فرهادی، علی ؛ خلیلی گشنیگانی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : قدم پور، عزت اله ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مهر و آبان 1395، دوره نهم - شماره 4 ISC (5 صفحه - از 261 تا 265 )
کلیدواژه ها:درگیری شناختیدرگیری انگیزشیدرگیری رفتاریسرزندگی تحصیلی.
-
3.
نویسنده : یوسف وند، مهدی ؛ یاوری، هانیه ؛ ازادی، ارزو ؛ اج، ارمان ؛ نویسنده مسئول : قدم پور، عزت اله ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1398، دوره دوازدهم - شماره 1 ISC (8 صفحه - از 30 تا 37 )
کلیدواژه ها:کلیدواژه ها: مدلتاب آوری آموزشیجهت گیری مذهبیخوشبینی آموزشیدرگیری آموزشی
-
4.
نویسنده : فرهادی، علی ؛ ساکی، کوروش ؛ قدم پور، عزت اله ؛ چهری، پرستو ؛ نویسنده مسئول : خلیلی گشنیگانی، زهرا ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»خرداد و تیر 1395، دوره نهم - شماره 2 ISC (6 صفحه - از 128 تا 133 )
کلیدواژه ها:دانشگاه علوم پزشکیدرگیری تحصیلیسرمایه روانشناختی
-
5.
نویسنده : مرآتی، علیرضا ؛ ویسکرمی، حسنعلی ؛ نویسنده مسئول : قدمپور، عزت اله ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1401، دوره پانزدهم - شماره 1 ISC (8 صفحه - از 20 تا 27 )
کلیدواژه ها:مدرسهدانشآموزهیجانطرحوارهکلید واژهها: خوشبینی
-
6.
نویسنده : پورمحمدقوچانی، کامران ؛ قاسمی کهریز سنکی، بهشته ؛ شاکرمی، مریم ؛ جلیلی، راضیه ؛ قدم پور، عزت اله ؛ نویسنده مسئول : یوسف وند، مهدی ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1399، دوره سیزده - شماره 1 ISC (7 صفحه - از 10 تا 16 )
کلیدواژه ها:ارزشیابی تکوینیعشق به یادگیریبازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامی