-
1.
نویسنده : Mohammadkhani، Amir Ali ؛ Atai، Mahmood Reza ؛ Soleimani، Hassan ؛ نویسنده مسئول : Jafarigohar، Manoochehr ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2021, Volume 40 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 81 تا 118 )
کلیدواژه ها:Coursebook analysisGlobal coursebooksKnowledge process frameworkMultiliteracies approach
-
2.
نویسنده : Fakher، Zahra ؛ Jafarigohar، Manoochehr ؛ Vahdany، Fereidoon ؛ Soleimani، Hassan ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2016, Volume 35 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها:sociocultural theoryDyadic InteractionL2 pragmaticsmatched level dyadsmixed level dyadsEFLODCTZPDDA