-
1.
نویسنده مسئول : شیخ اسماعیلی، سامان ؛ نویسنده : مولایی، سوران ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهمن 1393 - شماره -20 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 33 تا 54 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارتباطات یکپارچه بازاریابیتصویر ذهنی شرکت و عملکرد برند
-
2.
نویسنده : شیخ اسماعیلی، سامان ؛ حزباوی، سنا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»بهار 1395 - شماره 23 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 55 تا 78 )
کلیدواژه ها:کارراهه شغلیلنگرگاههای مسیر ترقیجهت¬گیری¬های کارراههشغلیجهت¬گیریمدیریتپژوهششایستگی
-
3.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ شیخ اسماعیلی، سامان ؛ نویسنده مسئول : عبدلی، مریم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهمن 1393 - شماره -20 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (12 صفحه - از 145 تا 156 )
کلیدواژه ها:سازمانصنعت داروسازیرفتار شهروندی برندتناسب فردحداقل مربعات جزییتناسب فرد - سازمانبرندگذاری داخلی