-
1.
نقش توانمندسازی روانشناختی در ارتقای عملکرد فروش فروشندگان شرکتهای پخش (مطالعۀ موردی: شرکت بهپخش)
نویسنده : عسگری، ناصر ؛ نیکوکار، غلامحسین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 637 تا 658 )
کلیدواژه ها:فروشندهعملکرد فروش: توانمندسازی روانشناختیشرکت پخشفروشندگانتوانمندسازی روانشناختیپخش
-
2.
نویسنده : عسگری، ناصر ؛ جهانی، بهنام ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»زمستان 1395 - شماره 29 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 751 تا 770 )
کلیدواژه ها:کیفیت دانشسرمایۀ اجتماعیعملکرد نوآورانهرسانههای اجتماعی سازمانی