-
1.
نویسنده : مرادی، محسن ؛ علی پور درویش، زهرا ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»زمستان 1391 - شماره 4 (9 صفحه - از 55 تا 63 )
کلیدواژه ها:انگیزهبازاریابی ویروسیبازار یابی دهان به دهان الکترونیکیپیام الکترونیکی
نویسنده : مرادی، محسن ؛ علی پور درویش، زهرا ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»زمستان 1391 - شماره 4 (9 صفحه - از 55 تا 63 )
کلیدواژه ها:انگیزهبازاریابی ویروسیبازار یابی دهان به دهان الکترونیکیپیام الکترونیکی