-
1.
نویسنده : هاشم زهی، نوروز ؛ جاه بین، زهرا ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»زمستان 1392 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 145 تا 158 )
کلیدواژه ها:پایگاه اقتصادی اجتماعیرضایتاعتماداحساس امنیتعملکرد روابط عمومی
-
2.
شناسایی و تبیین عوامل تاثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی)
نویسنده : علی شریفی، مهدی ؛ رحمان زاده، سید علی ؛ عقیلی، سید وحید ؛ نویسنده مسئول : هاشم زهی، نوروز ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»پاییز 1401 - شماره 58 رتبه A (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 105 تا 117 )
کلیدواژه ها:فضای مجازیرسانههای اجتماعیتوسعه بازاریابی اجتماعیسازمان صدا و سیمای ایران
-
3.
نویسنده : هاشم زهی، نوروز ؛ مهدوی، سمیه السادات ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»پاییز 1391 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 177 تا 196 )
کلیدواژه ها:اجتماعیپایگاه اقتصادیاعتماد به رسانهشبکه یک تلویزیونمیزان احساس امنیترضایت از زندگی و میزان دینداری افراد