کلیدواژه رسانه های اجتماعی / (343 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
ارزیابی آگاهی از هویت ملی در رسانه های جمعی و اجتماعی با رویکرد مقایسه ای (مطالعه موردی نوجوانان شهر اردبیل)
نویسنده : فرج زاده خیاوی، غلامعلی ؛ حبیب زاده، اصحاب ؛ جعفری، علی ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (17 صفحه - از 1927 تا 1943 )
کلیدواژه ها: هویت رسانه های جمعی رسانه های اجتماعی آگاهی از هویت ملی
-
2.
ارتباط گفتمان هواداران در رسانههای اجتماعی با اقدامات خشونت آمیز
نویسنده : رزم پوش، مرتضی ؛ فرزان، فرزام ؛ بستام، مصطفی ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » دی 1401 - شماره 26 ISC (31 صفحه - از 978 تا 1008 )
کلیدواژه ها: خشونت فوتبال هواداران رسانه های اجتماعی اینستاگرام
-
3.
تأثیر رسانههای اجتماعی بر وندالیسم با نقش میانجی آگاهی سیاسی؛ مطالعۀ موردی استان ایلام
نویسنده : محمدی، صیاد ؛ جلال پور، شیوا ؛ یوسفی، بهرام ؛ عامری گلستانی، حامد ؛
مجله : مطالعات فرهنگی پلیس » زمستان 1401 - شماره 35 (9 صفحه - از 44 تا 52 )
کلیدواژه ها: فرهنگ وندالیسم آگاهی سیاسی رسانههای اجتماعی
-
4.
بررسی جایگاه بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی در بنگاههای کوچک و متوسط استان لرستان در شرایط بحران کرونا از دیدگاه مدیران و مالکان آنها
نویسنده : بارانی بیرانوند، نگین ؛ گرجی چالسپاری، احسان ؛
مجله : مدیریت بحران » زمستان 1401 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 73 تا 86 )
کلیدواژه ها: استان لرستان بازاریابی رسانههای اجتماعی کرونا ویروس بنگاههای کوچک و متوسط
-
5.
شناسایی الگوهای ذهنی تعامل کسبوکارهای بنگاهبهبنگاه در لینکدین با استفاده از روش کیو
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ علیپور، سیما ؛ اصغری نجیب، مریم ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 625 تا 646 )
کلیدواژه ها: تعامل روش کیو رسانههای اجتماعی لینکدین کسبوکارهای بنگاهبهبنگاه
-
6.
بررسی مقایسهای نقش رسانههای جمعی و اجتماعی در احساس تعهد به هویت ملی نوجوانان (موردمطالعه؛ نوجوانان شهر اردبیل)
نویسنده : فرج زاده، غلامعلی ؛ حبیب زاده، اصحاب ؛ سلطانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : جعفری، علی ؛
مجله : مطالعات ملی » پاییز 1401 - شماره 91 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها: هویت رسانههای جمعی رسانههای اجتماعی تعهد به هویت ملی
-
7.
شناسایی و تبیین عوامل تاثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی)
نویسنده : علی شریفی، مهدی ؛ رحمان زاده، سید علی ؛ عقیلی، سید وحید ؛ نویسنده مسئول : هاشم زهی، نوروز ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » پاییز 1401 - شماره 58 رتبه A (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 105 تا 117 )
کلیدواژه ها: فضای مجازی رسانههای اجتماعی توسعه بازاریابی اجتماعی سازمان صدا و سیمای ایران
-
8.
تدوین الگوی جامعهشناختی نهادینه کردن ورزش همگانی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه
نویسنده مسئول : کریمی، علی ؛ نویسنده : علی دوستی، حسام الدین ؛
مجله : مطالعات راهبردی جامعه شناختی در ورزش » پاییز 1401 - شماره 4 (11 صفحه - از 310 تا 320 )
کلیدواژه ها: ورزش همگانی رسانه های اجتماعی نهاد های آموزشی
-
9.
گونهشناسی اخبار جعلی و شایعات کرونایی در رسانههای اجتماعی در ایران
نویسنده مسئول : قاسمی نژاد، عبدالرحیم ؛ نویسنده : زمردی، رضا ؛ خیامی، عبدالکریم ؛
مجله : مطالعات هنر و رسانه » پاییز و زمستان 1401، دوره چهارم - شماره 2 (31 صفحه - از 127 تا 157 )
کلیدواژه ها: توییتر رسانههای اجتماعی تلگرام اینستاگرام اخبار جعلی
-
10.
بررسی تأثیر عوامل فنی سازمانی و محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی استفاده از رسانههای اجتماعی در شرکتهای شهرک صنعتی توس مشهد
نویسنده : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ گل سرخ آبادی، فاطمه ؛ زینبی، ناصر ؛ نویسنده مسئول : ناطق گلستان، احمد ؛
مجله : پیشرفت های مالی و سرمایه گذاری » پاییز 1401- شماره 8 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 140 تا 160 )
کلیدواژه ها: عوامل سازمانی عملکرد مالی عامل محیطی عوامل فنی Financial performance رسانههای اجتماعی Organizational Factors social media technical factors Environmental factor
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (104 مقاله)
- علمی-پژوهشی (42 مقاله)
- الف (29 مقاله)
- علمی-ترویجی (12 مقاله)
- B (8 مقاله)
- ج (7 مقاله)
- A (6 مقاله)
- A+ (4 مقاله)
- C (2 مقاله)
- د (2 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)