کلیدواژه رسانه های اجتماعی / (543 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : قدیری، امیرحسین ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر (19 صفحه - از 412 تا 430 )
کلیدواژه ها:جامعهرسانهسبک زندگیرسانه های اجتماعیسبک زندگی نوین
-
2.
نویسنده : داداش نژاد بائي، مهدي ؛
مجله:مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی»تابستان 1403 - شماره 63 (8 صفحه - از 101 تا 108 )
کلیدواژه ها:شناخت برندرسانههای اجتماعیارتباط مستقیماستراتژیهای روابط عمومیبحران پاسخدهی
-
3.
نویسنده : علیپور، وحیده ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : سعدی، محمدرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1403 - شماره 48 رتبه الف (وزارت علوم (31 صفحه - از 87 تا 117 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتعامل مشتریبرندهای آرایشی و بهداشتی
-
4.
نویسنده : هراتی، علی اکبر ؛ صلحچی، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : ظاهری، علیرضا ؛ احمدی، علی ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»تابستان 1402 - شماره 114 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 9 تا 31 )
کلیدواژه ها:حقوق بین المللعدم مداخلهفضای مجازیاخباررسانه های اجتماعیخبر جعلیاطلاعاتجعلیاصـل عـدم مداخلـهبـاهـااطلاعـات
-
5.
نویسنده مسئول : لازار، فرینوش ؛ نویسنده : کیانی، رضا ؛
مجله:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1403 - شماره 6 (24 صفحه - از 19 تا 42 )
کلیدواژه ها:برندبازاریابیعشقرسانههای اجتماعیتجربه زیسته مشتریان
-
6.
نویسنده : نجفیان، آرمیتا ؛ قدیری زاده، زهرا ؛ قبادی، مائده ؛ پاشاپور، فیروزه ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (8 صفحه - از 864 تا 871 )
کلیدواژه ها:وجهه برندرﺳﺎﻧﻪﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﯽﻧﯿﺖ ﺧﺮﯾﺪرﻓﺘﺎر ﻣﺼﺮفﮐﻨﻨﺪه
-
7.
نویسنده : خزائی، مهرناز ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری رتبه ملی (15 صفحه - از 259 تا 273 )
کلیدواژه ها:والدینکودکرفتار اطلاع یابیرسانه های اجتماعینوزادسواد سلامت
-
8.
نویسنده : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری رتبه ملی (11 صفحه - از 405 تا 415 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندقصد خریدرسانه های اجتماعیبازاریابی دیجیتال
-
9.
نویسنده : موسوی نافچی، سیدهادی ؛ حاتمی، علیرضا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات شانزدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (13 صفحه - از 1409 تا 1421 )
کلیدواژه ها:برندسازیرسانه های اجتماعیتوسعه برندبازارهای بین المللی
-
10.
واکاوی جامعه شناختی تاثیر جهانی شدن، رسانه های اجتماعی و سبک های دلبستگی بر بهبود تحصیلی دانش آموزان
نویسنده : امینی، نجمه ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات شانزدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (7 صفحه - از 3358 تا 3364 )
کلیدواژه ها:جهانی شدنسبک های دلبستگیرسانه های اجتماعیبهبود تحصیلی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (183 مقاله)
- الف (49 مقاله)
- علمی-پژوهشی (45 مقاله)
- علمی-ترویجی (12 مقاله)
- ج (10 مقاله)
- د (2 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (12 مقاله)
- همایش ملی (7 مقاله)