-
1.
نویسنده : احمدلو، یعقوب ؛ تنها، جعفر ؛ رجب زاده قطری، علی ؛ نویسنده مسئول : پورابراهیمی، علیرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1402 - شماره 45 رتبه الف (وزارت علوم (28 صفحه - از 319 تا 346 )
کلیدواژه ها:بیمه کشاورزیتشخیص ناهنجارییادگیری عمیقخودرمزگذار
-
2.
نویسنده : فرقانی دهنوی، سید محمد ؛ آذر، عادل ؛ خدیور، آمنه ؛ نویسنده مسئول : رجب زاده قطری، علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1401، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 97 تا 128 )
کلیدواژه ها:رویگردانی مشترییادگیری عمیقمدیریت ارتباط با مشتریاستراتژی های حفظ و نگهداشت مشتری