کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری / (374 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سادات لاریجانی، سیدمحسن ؛ برزگر کلیجی، پیمان ؛ شاه بازاده زعفرانی، فاطمه ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت رتبه ملی (13 صفحه - از 110 تا 122 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریکیفیت سیستمقابلیتهای فناوری اطلاعات
-
2.
نویسنده : زمانی، فرشته ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (6 صفحه - از 2698 تا 2703 )
کلیدواژه ها:بیمارستانبیمارمدیریت ارتباط با مشتری
-
3.
نویسنده مسئول : عنابی، محمد ؛ نویسنده : برنای تنها، مریم ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1403، دوره دهم - شماره 1 (13 صفحه - از 223 تا 235 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطه مندوفاداری مشتریانشعب بانکارزش ویژهمشتریمشتریانمدیریت ارتباط با مشتری
-
4.
نویسنده : طیبی، سینا ؛ رضائی، رسول ؛
مجله:بازاریابی خدمات عمومی»بهار 1403 - شماره 5 (ویژه نامه) (22 صفحه - از 20 تا 41 )
کلیدواژه ها:پایداریمدیریت ارتباط با مشتریسرمایه ارتباطیمزیت رقابتی پایدارکیفیت رابطه درک شده.
-
5.
نویسنده مسئول : خانجانی هراتبر، عمار ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1403 - شماره 28 (13 صفحه - از 175 تا 187 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریبانک ملیاعتماد مشتری
-
6.
نویسنده : سقائی مقدم، سیده سمانه ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1403 - شماره 47 (12 صفحه - از 72 تا 83 )
کلیدواژه ها:تبلیغات کلامیارژش ویژه برندبیمه حافظمشترینگرشمشتریانمدلتمایل به خریدمدیریت ارتباط با مشتریارزش ویژه
-
7.
نویسنده : نیکخوی، نوید ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 صفحه - از 36 تا 51 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برندرضایتمندی مشتری
-
8.
نویسنده مسئول : رحیمی کلور، حسین ؛ نویسنده : محمد خانی، رحیم ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1402 - شماره 153 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 30 تا 42 )
کلیدواژه ها:بیمهمدیریت ارتباط با مشتریشرکت های بیمهارزش طول عمر مشتری
-
9.
نویسنده : فضلی خانی، پیام ؛ رحیمی نژاد، مریم ؛ غلامی مامالو، زهرا ؛ خوش انگیز، موسی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (14 صفحه - از 164 تا 177 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریانموسسه اعتباری کوثرپیاده سازی سیستم
-
10.
نویسنده : فضلی خانی، پیام ؛ رحیمی نژاد، مریم ؛ غلامی مامالو، زهرا ؛ خوش انگیز، موسی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر (13 صفحه - از 392 تا 404 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریموسسه اعتباری کوثرپیاده سازی سیستم
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (87 مقاله)
- ب (47 مقاله)
- علمی-ترویجی (17 مقاله)
- الف (10 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (11 مقاله)
- همایش ملی (4 مقاله)