کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری / (275 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد مالی و بازاریابی (مطالعه موردی:اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان)
نویسنده مسئول : سالاری پور، محمدرضا ؛ نویسنده : قاسمی بیورزنی، قاسم ؛
مجله : مطالعات فقه اقتصادی » تابستان 1402، دوره پنجم - شماره 2 (ویژه نامه) رتبه ب (وزارت علوم (15 صفحه - از 388 تا 402 )
کلیدواژه ها: عوامل سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری عملکرد سازمانی عوامل تکنولوژیکی
-
2.
تاثیر مولفه های تولیدی، فرآیندی و اداری بر مدیریت ارتباط با مشتری در شهرداری شیراز
نویسنده : رضائی، قاسم ؛ زبرجد، کیارش ؛ درخشان علمدارلو، یوسف ؛
مجله : نخبگان علوم و مهندسی » فروردین 1402 - شماره 40 (10 صفحه - از 46 تا 55 )
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری شهرداری شیراز تولیدی فرآیندی مولفه های نوآوری اطلاعات شیراز نوآوری مشتریان
-
3.
تببین مدل بهینه سازی موفقیت بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات و کسب و کارهای الکترونیک
نویسنده : محرابی، مهسا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » دی 1401 - شماره 26 ISC (21 صفحه - از 1069 تا 1089 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک مدیریت ارتباط با مشتری کسب و کارهای الکترونیک مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی
-
4.
تاثیر رفتار نوآورانه بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری و مزیت رقابتی در مشتریان یخچال اسنوا شهرستان اراک
نویسنده : کهزادی چگنی، مازیار ؛ نویسنده مسئول : طاهری روزبهانی، محمد ؛
مجله : مطالعات مدیریت شهری » زمستان 1401- شماره 52 رتبه A (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 123 تا 132 )
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی مدیریت ارتباط با مشتری عملکرد سازمانی رفتار نوآورانه Customer relationship management Competitive Advantage innovative behavior organizational performance یخچال اسنوا Snowa refrigerator
-
5.
شناسایی عوامل موثر بر استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاههای بدنسازی ایران
نویسنده : پاشایی خامنه، علیرضا ؛ حسینی، سید عماد ؛ خواجه پور، اکرم ؛ نویسنده مسئول : امامی، فرشاد ؛
مجله : مطالعات راهبردی ورزش و جوانان » زمستان 1401 - شماره 58 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 389 تا 406 )
کلیدواژه ها: راهبردهای موثر ایران مدیریت ارتباط با مشتری باشگاههای ورزشی
-
6.
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری(crm)بر اجتناب مالیاتی در سازمان امور مالیاتی استان فارس
نویسنده : توسلي، ناهيد ؛
مجله : پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری » زمستان1401، دوره جدید - شماره 59 (21 صفحه - از 58 تا 78 )
کلیدواژه ها: استان فارس مدیریت ارتباط با مشتری اجتناب مالیاتی سازمان امور مالیاتی مالیاتی اطلاعات مشتریان
-
7.
اهمیت و نقش فناوری اطلاعات در CRM برای صنعت بیمه
نویسنده : شایسته پور، حمید ؛ فاطمی، سید منصور ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » زمستان 1401 - شماره 87 (13 صفحه - از 250 تا 262 )
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات صنعت بیمه مدیریت ارتباط با مشتری
-
8.
ارائه مدلی جهت بهینه سازی موفقیت بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات و کسب و کارهای الکترونیک
نویسنده : محرابی، مهسا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » آبان 1401 - شماره 24 ISC (22 صفحه - از 1470 تا 1491 )
کلیدواژه ها: بازاریابی مدیریت ارتباط با مشتری خدمات الکترونیک کسب و کارهای الکترونیک کسب و کار الکترونیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک معیار مشتریان بازاریابی دیجیتال
-
9.
طراحی زنجیره تأمین معکوس در صنعت مد سریع برای مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از دادهکاوی و مدلسازی ریاضی
نویسنده : موسویان، سیده غزل ؛ نویسنده مسئول : زینال نژاد، معصومه ؛
مجله : مدیریت زنجیره تامین » پاییز 1401 - شماره 76 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 35 تا 57 )
کلیدواژه ها: عدم قطعیت دادهکاوی مدیریت ارتباط با مشتری زنجیره تامین معکوس صنعت مد سریع
-
10.
تبیین تجارت الکترونیک در کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده : رحیمیان، مهرداد ؛ معروفی، فخرالدین ؛ مرادی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » تابستان 1401 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 295 تا 332 )
کلیدواژه ها: شاخص تجارت الکترونیک فراترکیب مدلسازی ساختاری تفسیری مدیریت ارتباط با مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (73 مقاله)
- ب (41 مقاله)
- علمی-ترویجی (9 مقاله)
- الف (7 مقاله)
- A+ (5 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- B (4 مقاله)
- C (3 مقاله)
- A (3 مقاله)