-
1.
نویسنده : قائد امینی هارونی، عباس ؛ ابراهیم زاده دستجردی، رضا ؛ پورقاسمی، فیروزه ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 18 تا 38 )
کلیدواژه ها:گرایش به تبلیغتغییرنگرشتبلیغات فرهنگی روی وبتبلیغاتاثربخشی تبلیغات
-
2.
نویسنده مسئول : قائدامینی هارونی، عباس ؛ نویسنده : ابراهیمزاده دستجردی، رضا ؛ پورقاسمی، شهرزاد ؛ پور قاسمی، فیروزه ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (23 صفحه - از 391 تا 413 )
کلیدواژه ها:خودپندارهاثربخشی تبلیغاتسبکهای مصرفصنعت مدوپوشاکمصرفسبکتبلیغاتمدسبک مصرفبـاپژوهشمصـرف