-
1.
تحلیل روابط پاره ای از متغیرهای مرتبط با ارزشیابی تدریس توسط دانشجویان کاربری از مدل معادلات ساختاری
نویسنده : قاضی طباطبایی، محمود ؛ یوسفی افراشته، مجید ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»تابستان 1391 - شماره 64 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 83 تا 108 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریارزشیابی تدریساثربخشی تدریسدانشجویانتدریسمدرسمدلپژوهشرابطه
-
2.
نویسنده : فریدی، محمدرضا ؛
مجله:دانشور رفتار»پاییز و زمستان 1395 - شماره 57 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 75 تا 86 )
کلیدواژه ها:یادگیری خودراهبراثربخشی تدریسخودکارآمدی پژوهشی
-
3.
نویسنده : محمدی، مهدی ؛ ناصری جهرمی، رضا ؛ زاهدی، حمیده ؛ معینی شهرکی، هاجر ؛
مجله:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 148 تا 172 )
کلیدواژه ها:دانشجوارزيابياثربخشي تدريسرويكردهاي مطالعهدستاوردهاي تحصيليدانشجویانتدریسارتباطاتمدل
-
4.
نویسنده : فریدی، محمدرضا ؛
مجله:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1395 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 75 تا 86 )
کلیدواژه ها:یادگیری خودراهبراثربخشی تدریسخودکارآمدی پژوهشی
-
5.
نویسنده : فلاحی، ویدا ؛ رستمی، کاوه ؛
مجله:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»بهار 1391 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 167 تا 188 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تدریسهوش هیجانی درآموزشهوش هیجانی معلمانتدریس اثربخش در مدارس راهنمایی